Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er gravid, uke 6+0 i dag. Uke 5+3 oppdaget jeg plutselig en bitteliten rosa blødning etter toalettbesøk. Etter dette har jeg hatt brunlig blødning, noen ganger litt rødlig. Ikke store mengder, slik som menstruasjon. Var til ul i går, men det var for tidlig å se noe som helst. Målte HCG som var 731(?). Dette sier meg ingenting, skal ta en ny HCG over påske:(

Da jeg var på ul tok de også celleprøve. Begynte å blø en del friskt blod samme kvelden -men dette har kanskje sammenheng med celleprøven? Synes også jeg er litt mindre øm i brystene. Noen som har opplevd lignende og det har gått bra?:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke hva hcg skal være på jeg. er i min sjette uke jeg og. spotta før ikm og onsdag fikk jeg masse blod på papiret en gang, deretter spotting. så skal ta en hcg hos legen etter påske og se. jeg har ingen god følelse selvom mange sier at om det var engang og jeg ikke har feber og smerte er det gode sjanser-

krysser fingrene for oss begge:)

Skrevet

Har sjekket litt på nettet og hcg verdien ser ut til å være ok. Det er neste måling på tirsdag som vil være avgjørende for min del. I dag stoppet småblødningene endelig...ble helt sprø av det! Blir godt å bare få vite om man er gravid eller ikke så man jeg kan gå videre... Har hørt og lest veldig mange eksempler på at spotting og småblødninger kan være ufarlig og heller ikke så uvanlig, prøver å tenke positivt:)

Masse lykke til du også:):)

Skrevet

Hei.

Jeg spottet og hadde småblødninger i nesten tre uker (uke 5-7), og har vært på tidlig UL hvor jeg så hjerte. Er nå 8+2.

Dette er helt normalt, leste et sted at det var mer normalt med litt spotting/småblødinger enn ikke faktisk.

Lykke til :-D

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord:)

Skrevet

Da har jeg tatt HCG-prøve nr 2 og får svaret litt senere i dag...kryss fingrene:)

*Hyyyyl*...er så spent...puh;);)

Skrevet

Håper alt er bra:) Lykke til!!

Skrevet

HCG var på 2874, uke 6+6....syntes det var lite, men det har i hvertfall steget, var 731 for 1 uke siden...ny ul på fredag. Noen som har synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...