Hegemor_78 Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Nå har jeg sprayet i 6 dager, og - bank i bordet - jeg kjenner svært lite bivirkninger. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å få "sjokk" når jeg går over på sprøyter, jeg hører jo mange som snakker om hvor slitsom denne behandlingen er? Hva er egentlig den "verste" biten, er det medisinene man før før, eller etter innsett?
TanteTroll Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 For meg har sprayen vært værst. Bivirkningene av sprayen har roet seg noe ved sprøytestart. Altså, du kommer jo sikkert til å kjenne at det er mange store eggposer i magen etter noen dager på sprøyter, men det er peanøtter i forhold til sprayen synes jeg. Første forsøk kjente jeg bivirkninger av sprayen noen dager før sprøytestart. Oppdaget også da jeg startet med sprøyter at sprayen hadde gjort meg litt tett i nøtta ( sterk, lokal tåke i hjernen:-)), men det var jeg jo lykkelig uvitende om i spray-ukene! De 2 andre forsøkene var litt heftigere på bivirkningsfronten. Ikke sikkert du får noen bivirkinger vet du:-)
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Er på dag 10 på sprayingen, har også få bivirkninger, men kjenner at jeg gråter lettere og får noen hetetokter innimellom. Jeg har endometriose, så kjenner at eggstokkene vokser mye når jeg begynner på sprøytene. Mot slutten føles det som jeg er helt sprengt over magen. Men det verste for meg er selve uttaket og de første dagene etterpå- har så sinnsykt vondt på grunn av endometriosen. Mulig jeg også har blitt litt overstimulert på flere av forsøkene jeg har hatt. Og så er det når jeg har fått satt inn egg, da er den evig lange ventetiden med 100 toalettbesøk hver dag bare for å se om mensen er kommet, lete etter symptomer på graviditet- noe man også finner på grunn av stimuleringen. Og venting, venting og atter venting..... Tror nok ikke du vil få ''sjokk'' når du begynner på sprøyter, men kanskje merke noe. For min del er det greit at jeg kjenner noen symptomer, da vet jeg i allefall at medikamentene virker;) (prøver å se det positive i det) Håper dette gav deg noenlunde svar:) Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå