Gå til innhold

flere enn meg som trives best alene med barn?

Anbefalte innlegg

jeg har samboer og vi har 1 barn sammen. Nå skal han på hyttetur i påsken og jeg gleder meg!!!!!!!!Jeg og barnet vårt skal bare være hjemme alene og kose oss(også får jeg besøk av ei venninne med barn;).....

Jeg synes egentlig det er best å ha barnet alene, men ingen skjønner at jeg kan synes det:P er det flere enn meg da som liker det best?

Fortsetter under...

aha da er det ikke bare meg;) føler meg litt slem som sier det, men jeg selv om hun er krevende så er det utrolig deilig å være hjemme alene med henne!Er far hjemme må jeg bare mase på han for å få noe gjort...:P

Jeg trives best alene.

Vesla er krevende som få, men hun er ekstra ille når sambo kommer hjem fra jobb. Da sutrer hun for den minste ting, klenger på ham til hun skal sove osv osv.

Men det er for at han "gjør det enkleste" for å få fred. Sutrer hun, tar han henne på skuldrene.

Peker hun på skapet, får hun noe å knaske på. (Banan, eplebit, gulerot osv).

Han gir etter for det meste, bare for å få fred.

knurr..

Nope, gleder meg til mannen kommer fra jobb. Jenta vår på ett år lyser opp hver gang han kommer hjem og det samme gjør han. Da forteller hun om dagen sin og prater non-stop og de storkoser seg sammen. Også finner vi på noe alle sammen og koser oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...