Gå til innhold

har verdens beste sjef!men.......

Anbefalte innlegg

det er babyen vår.

Hun er 1 år og hyyyyler om hun ikke får det slik hun vil!Alt må skje etter hennes premisser og nå er jeg lei..ja det er nok vi foreldre sin feil, men hva kan jeg gjøre for å "avvenne" henne med uvanen hennes?

Når hun hyler pga hun ikke vil leke alene, skal jeg ta henne opp/leke sammen med henne(syns jeg ligger konstant på gulvet sammen med henne).....?

hjelp:P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143156096-har-verdens-beste-sjefmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var min også da han var ett år. Likte ikke å leke alene. Jeg er imot å "venne" barn til slike ting med å la de hyle når de er så små. Så jeg tenkte bare at sånn er livet og lekte med han.

Etter han begynte i barnehage (15 mnd) har han blitt flinkere til å leke litt mer alene. Fortsatt er han svært sosial, men er i hvert fall mer tilfreds med egne leker så lenge jeg er i nærheten.

Vi satser på å gi han noen søsken han kan leke med! :-)

okei, ja noen ganger går det bra, mens andre ganger går det ikke så bra.......

men er ikke bare leking det går på her....det er det meste, får hun ikke til noe/ ikke blir plukket opp så er det ramaskirk(har aldri hørt en baby hyle slik som hun gjør, det er som å være på en rockekonsert i desibel....kanskje værre hehe)

dagene går stort sett i hyling, er alltid NOE _galt_....:(

Hos oss var det slik til ca rett over 2 år.

Så en liten pause mellom 2-2.5

2.5 år startet det på nytt og varte til ca 5års alder. Denne alderen innbærer også språk, som feks "duste mamma!" "Jeg SKAL HAAAA!" "Kom å tørk NÅÅÅÅÅÅ" osv

Så har det vært greit i årene mellom 5 til nå 7år

Lillesøster på 4, ser ut til å følge samme mønster som storesøster...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...