Purr+Purrfect Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Jeg lurer på hvor lenge måtte dere vente på time på sykehuset? Jeg ser at gjennomsnittelig ventetid på barnepoliklinikken er 26 uker.. Men jeg håper da ikke jeg må vente så lenge? Da er jo hele poenget borte.. Kan noen si litt om denne undersøkelsen også? Er det fælt for den lille?
mor med liten skatt Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Vi fikk muntlig beskjed fra legen på sykehuset om at babyen vår blir innkalt til utredning for reflux to måneder etter ultralydsjekken han var på.
Topo Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Vi fikk den gjennomført dagen etter legen foreskrev det, men var da innlagt på sykehuset. Vet at det er mange som må vente "uhyrvelig" lenge, vet om en som har ventet i over tre mnd. nå... Det er ikke fælt for barnet når sensoren er kommet på plass, men det kan nok oppleves litt ubehagelig i det den settes ned. Men om det er selve sensoren eller det at de blir holdt fast mens noe føres inn i nesen vet jeg ikke. Selve undersøkelsen er enkel og grei. En liten slange med sensor føres ned i spiserøret, så blir det tatt et bilde for å se om den ligger rett. I enden av denne slangen er det en liten boks som registrerer aktiviteten, den har noen knapper som indikerer diverse aktiviteter som spise, ligge, oppreist osv. som du må trykke på når barnet gjør de ulike tingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå