Gå til innhold

hva gjør man når man savner sønnen sin?

Anbefalte innlegg

går greit på vanlige dager. har en til sønn + studier. og har venner også som jeg henger med. men nå er jeg syk så har sønnen min til barnevakt og vennene mine er bortreist pga ferie.

så nå er jeg alene og har ingentin å gjøre. så da kommer tomheten og sorgen frem.

jeg savner sønnen min så fryktelig. det gjør vondt i hele sjelen. og jeg vet jeg aldri kommer til å møte han i dette livet. men har et håp om å møte han i livet etter døden. har ingen garanti da, men håpet er der. g

og det er sterkt. for jeg elsker han. og savner han. huff, skulle ikke vært lov å overleve sitt eget barn. det er helt forferdig. savner han så fært.

Fortsetter under...

Uff, du må ha det ubeskrivelig grusomt! Jeg kan ikke si at jeg vet hvordan du har det, men jeg kan tenke meg til det. Det er en mors verste mareritt! Jeg har troa på at man møter de igjen, og jeg tror det er sunt at du også tenker det. Om det ikke er en trøst så er det iallefall et håp <3

Sender deg en trøsteklem.

Annonse

Tusen takk for fine ord dere. Det hjelper at folk tar seg tid til å skrive :) Nå har jeg heldigvis blitt friskere og min eldste sønn har kommet hjem igjen så jeg får tankene på andre steder :)

Takk takk :)

HI

Jeg er ikke psykisk syk altså. Men fikk omgangssyke. Derfor jeg sendte han til barnevakt :) Så det går bedre nå, siden han er her hjemme. Men nå sover han og da tenker jeg på min avdøde sønn igjen. :( Ikke lett dette her altså. Slike sår vil aldri bli leget.

Og det mest provoserende var at jeg i dag, mens jeg sørget, var på butikken og handlet inn for påsken. Så overhlørte jeg 2 jenter foran i køen. De diskuterte babyen i magen til hun ene. Og hun vil ikke at det skal være en gutt. Da blir hun skikkelig skuffet. Grr.. :P Jaja.. Sånn kan det gå..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...