Gå til innhold

Flere som pakker ned sminke i fødebagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det må man jo ha ;) De fleste ser jo ikke akkurat flott ut etter fødsel og det føles godt å få sminke seg litt når man får besøk og når man skal hjem for å ikke se ut som en dass. Jeg sminket meg hver morgen. Hadde så dårlig hud pga hormonene på den tiden, så det måtte jeg for å føle meg vel.

Jeg hadde det ikke sist, og dere kan ta dere i nesa på at jeg skal det denne gangen, selv om jeg ikke er en som sminker meg til vanlig.

Avisa var innom 3 dager etter fødselen som foregikk uten smertestillende, men jeg presterte å se neddopa ut så til de grader på bildet i avisa.

Gud bedre, jeg ble så skuffa at jeg begynte å grine. Det var jo ikke SLIK et "Gratulerer med den nyfødte"-bilde skulle se ut :((

Jeg hadde ikke med sminke, og det angret jeg fælt på. Jeg endte med ks, og det hadde vært greit å iallefall SE litt fresh ut, selv om jeg ikke følte meg særlig fresh.

Ta med deg sminke, gjør godt å føle seg litt fresh :)

Annonse

Jeg sminket meg før jeg dro på sykehuset, og så hadde jeg med meg handveska i tillegg til fødebaggen. Har alltid nødsminke i handveska. Tenkte på disse bildene, og at jeg sikkert ville sminke meg, men det ble ikke så mye av det. Jeg så rimelig flott ut på bildene etter fødselen, bare med litt sort under øynene siden jeg gråt. Etter det gikk det nedover, kan man si. Sminket meg ikke igjen på flere uker. hehe Men ja, ta det med, for man vet jo aldri. :)

Ja, den var med og glad er jo for det. Har alltid hatt fin hud, men rett etter jeg hadde føda fikk jeg enormt med rødt utslett i ansiktet, så ikke ut så jeg sminka meg 20 min etter jeg hadde født og sydd jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...