Mamma til prins 2012 Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Når jeg var på do til morgenen i dag så kom det rosa på papiret. Det kan da umulig være noe godt tegn?? Det var ikke noe blod enda, men rosa utflod. Hva er dette og hva gjør jeg nå??
Endeligtobarnsmamma Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Ingenting annet å gjøre enn å vente og se hva som skjer. Du er før IKM ikkesant? Enten får du mensen som vanlig ellers er dette bare blødning fra skjøre slimhinner, hormonell blødning e.l. Har selv opplevd å teste positivt før IKM to ganger og likevel fått mens og negativ test et par dager etter. Det er ikke alltid liv laga, og jeg sluttet å teste før IKM kan du si..... Så, vent og se hva som skjer og ta en test til helga. Sikkert ikke et oppløftende svar, men det er nå min erfaring.
Mamma til prins 2012 Skrevet 20. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2011 Takk for svar uansett! Får vel nesten bare vente å se og krysse det jeg kan. IKM er vel i dag eller i morgen tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå