Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Fikk en GOD del strekkmerker i svangerskapet ja, lucky me! Har mye på magen, puppene, rompa og lårene.. venner (som ikke selv har strekkmerker) sier det blir bedre nå når jeg får sol på kroppen, så jeg lurer på om det stemmer? Eller om de sier det for å være greie "det blir bedre med iden, de bleker bort," år jeg til stadighet høre, stemmer det? klem polkagrisen...
desemberbaby10 Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Ingen egen erfaring, men har også hørt at de blir bedre av solen. I all hovedsak fortalte en venninne meg det ut i fra egen erfaring, men har hørt det flere steder
desemberbaby10 Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Ingen egen erfaring, men har også hørt at de blir bedre av solen. I all hovedsak fortalte en venninne meg det ut i fra egen erfaring, men har hørt det flere steder
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Jepp det stemmer Hvertfall i mitt tilfelle! Etter 3-4 solariumtimer, er de ikke synlig lengre De fikk samme brunfargen som resten av kroppen
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 JIPPI! da blir det solaium på med i dag, for i dag har jeg 4 timer alenetid takker dere for svar
MissVaiper Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Obs obs! Strekkmerker vil med tiden bli blekere, altså mindre av den røde fargen. Samtidig vil huden der trekke seg sammen, slik at om man soler seg for tidlig risikerer man at når strekkmerkene hare trekt seg sammen (etter ca ett år) blir de mørke striper. Så ja, de kan bli litt borte tidlig med hjelp av soling, men det kan føre til at de blir mørke striper resten av livet. Det er i allefall den beskjeden jeg har fått av legen min.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 æææ, takk for info miss valper! godt det ikke ble soling på meg i dag allekevel da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå