Gå til innhold

Uvirkelig bra sex med gift mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de siste tre månedene har jeg hatt et seksuelt forhold til en gift mann, som for øvrig har to små barn. Selv har jeg samboer og ett barn.

Det som er så ille er jo at vi begge to er opptatt på hver vår kant, og at det derfor aldri kan bli oss to. Likevel fortsetter jeg å treffe ham, kjenner jeg er helt avhengig. Sexen vi har med hverandre er en million ganger bedre enn noe annet jeg har opplevd noensinne. Før jeg møtte ham, trodde jeg vel egentlig at jeg var mer eller mindre aseksuell, jeg brydde meg ikke om sex, men med ham er alt annerledes.

Føler at jeg virkelig lever som kvinne når vi er sammen, at jeg nyter sex slik jeg aldri har gjort, jeg nyter til og med bare å ligge og kose med ham etterpå, nyter å se på ham, høre stemmen hans, alt.

Hvor lenge er det realistisk å kunne holde et slikt forhold gående, å holde det levende og spennende? Hvor ofte kan man møtes uten at ting blir kjedelige og rutinepreget?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er sannsynligvis fordi det er forbudt at det er så deilig. Jeg var også utro for mange år siden. Var ikke gift, men hadde kjæreste. Sexen var det mest fantastiske jeg hadde opplevd. Fortalte det til min kjæreste, og det ble slutt. Da var det fritt frem for det andre forholdet, og piffen gikk helt ut av det. Når det ble stuerent var det slett ikke så fantastisk lenger.

Skrevet

;) Dette var som å lese om megselv.... Bare her har "fyfy" forholdet vart i 1 1/2 år!!

Når spenninga forsvinner?? Hm, aldri:D

Skrevet

Meg og! Her har forholdet vart i snart ett år.. Blir bare bedre og bedre :)

Skrevet

Og hva med samvittigheten?!

Hvor er den? Moralen? Empatien? Både for egen partner og den andres partner?!

OG du spør hvor lenge et slikt forhold både kan vare og være spennende?

Det varer enten til dere blir fersket eller til en av dere kanskje finner ut at dere har samvittighet, moral, empati. Aner dere hvor jævlig vondt det er å bli bedratt på den måten?

Skrevet

Det lurer jammen jeg på også 01:39... Er overraska over hvor mange tøyter som finnes på et forum for gravide og småbarnsmødre, er jo stadig tråder om dette her inne...

Annonse

Skrevet

Er man tøyte bare fordi man har sex med noen, og tilfeldigvis er småbarnsmødre? Er faktisk ikke alle her inne som velger å bli alene, noen av oss har blitt forlatt også. Så mener du at vi som er alene, men har barn, ikke skal gå videre, og ikke ha sex på lik linje med andre single?

Skrevet

Har man samboer, og har sex med andre, da er man en tøyte. Velger man å ha sex med en opptatt mann, når man selv er alene, da er man også ute på tynn is etter mitt syn. Om man er enslig, og har sex med enslige menn, da er det bare å kjøre på, om du har sex med forskjellige, enslige menn hver eneste dag, det driter jeg i, det er utroskap jeg synes er helt for jævlig. Og ja, jeg mener faktisk at man bør holde seg unna opptatte menn, uansett om det er mannen som har det største ansvaret. Karma is a bitch, og derfor bør man ligge unna andres menn...

Skrevet

Eg e einige. Ka skjedde med nøkternhet, monogami og forbanna sundt folkevett?

Skrevet

Bor dere i Nord-Norge hi? Mistenker det er min mann du har sex med :(

Skrevet

Er jo det som er bra med å ha en elsker. Skal dere være sammen skikkelig må dere dele hverdagen. Da er det slutt på koselig, sexy møter der begge er nystelt og superklar for hverandre. Var en undersøkelse engang. Da svarte over 90 prosent av mennene at det ikke var spennende lenger når de gikk inn i ett skikkelig forhold med elskerinnen. Da ble det stress og kav med mine- dine- våre barn osv. Da kom hverdagen for fullt. Mange angret hele opplegget og ville holdt seg til den første. Var liksom ingen forskjell. Noe å tenke over ? Logisk spør du meg!

Og har en det ikke bra i ett forhold så kjemp for det. Vil du uansett bryte ut så gjør det med respekt .Gjør det slutt før du boller med andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...