Gå til innhold

Hva skal det bety?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det betyr at han er en usikker liten kontrollfreak som dessverre kommer til å overkjøre venninna di på alle punkter i fremtiden. Hvis hun fortsetter å være sammen med en gutt som til og med nekter henne å være russ, hva blir det neste? Får hun ikke ha venner, dra på firmafester, reise på jente-turer og generelt gjøre ting som andre kvinner bestemmer selv ? Hvis han er sånn allerede nå, da kan man bare tenke seg hvordan han er om 2-3 år. Han kan selvfølgelig uttrykke at han ikke liker at hun "tar'n helt ut" i russetiden, men noe mer enn det kan han ikke sette som krav.

Denne gutten trenger noen år på å bli moden, dessverre..

Uten tvil enig med 10:23!

Hun bør tenke seg godt om, og hun bør ihvertfall dra på seg russedressen og ha det gøy med vennene sine. Det er to grunner til det, den ene er at hun først som sist må sette denne mannen på plass og vise at han ikke kan styre henne som en dukke. Den andre grunnen er at dette forholdet antagelig ikke kommer til å vare og da kommer hun til å angre, kan ikke ta igjen russetiden til neste år...

Helt enig 10.23!!

Jeg sitter selv og ergrer meg over at jeg var så dum at jeg lot kjæresten ødelegge russetida mi, han ble sur hvis jeg festet sammen med mine medruss. Så jeg satt som russ på fest med folk jeg ikke kjente fra kullet under meg (han var et år yngre). Der og da syntes jeg det var litt kjedelig, men var villig til å ofre "litt" for husfredens skyld. Men, de fleste av oss ender ikke opp med kjærestene vi har i tenårene, og det ble selvfølgelig slutt mellom oss (eller heldigvis!) utpå høsten. Men jeg ga opp en morsom russetid, var med på et eller to vorspiel sammen med jentene i klassen og når de dro videre på russefest dro jeg til kjæresten og festet med dem. Han var en skikkelig kontrollfreak og jeg misunner ikke den jenta som endte opp med ham!

Du bør få venninna di til å lese denne tråden, hun må komme seg unna!

Ingen gutt er verdt noe sånt, det handler ikke bare om russetid, det handler om hennes selvtillit og selvbilde! Det handler om hennes fremtid! Det handler om hennes verdi som menneske, hun er verdt så mye mer!! Om han hadde elsket henne hadde han aldri, ALDRI, krevd dette av henne!

Jeg var sammen med en sånn gutt i russetiden, og det endte selvfølgelig med at jeg ikke var russ... Faktisk startet det hele med at han nektet meg å være russ. Vi var sammen i syv år, og han var helt psykopat, det ser jeg nå. Nektet meg det ene og det andre, bestemte hvem jeg fikk være venner med, hva jeg skulle ha på meg, hvilken musikk jeg skulle høre på osv. Han styrte livet mitt totalt. Han godtok f.eks ikke at jeg ville bli førskolelærer, for de tjente ikke godt nok, og det var et lavstatusyrke, så jeg utsatte utdannelsen min. EN gang startet han en kjempekrangel fordi jeg likte en blomst han synes var stygg... Jeg ble totalt hjernevasket, for det er greia med psykopater, de får det til å høres ut som om det er DINE meninger, og spiller på samvittighet. De har talens makt, og får det stort sett som de vil. Hadde jeg bare skjønt alt dette da, så hadde jeg fått tilbake syv år av livet mitt!

Det er faktisk ikke det at han nektet meg noe heller, han sa det aldri sånn, han manipulerte mer, men det var veldig tydelig hva han mente og ville. Jeg hadde egnetlig aldri noe valg.

Det skumle er bare at selvom andre ser hvordan han oppfører seg og hvor galt det kn bære av gårde så ser ikke jenta det. Hun VIL ikke se det selvom andre påpeker det. å få det påpekt kan faktisk gjøre at han nekter henne å ha kontakt med denne vennen, eller enda værre; foreldrene sine dersom de uuttrykker hva de mener. Dette er skummelt! Men jeg vet jo ikke om denne gutten er slik som han jeg var sammen med da...

Annonse

Hei, Og takk før svar! :)

Ja.. da er det ikke bare jeg som syns dette er galskap.. har fortalt det til hun, men hun føler seg redd til å si ifra til han.. før han får visstnok de fleste til å gå imot henne om hun sier/gjør noe han ikke liker..

Men jeg er også enig med dere! og at hun MÅ før all del bli med i russetiden om det er det hun selv ønsker (noe det er ) han må ikke få ta knekken på henne..

Hi.

Ja.. Jeg har lenge invitert henne på hoteltur imorgen til søndag..

Hun har sagt ja, og imorgen tidlig reiser vi.. var hos de ved 9 tia idag og prata om det, hva vi kunne gjøre.. og slike ting.. Nå istad fikk jeg melding at kjæresten var sur.. siden hun skulle reise uten han og det ikke var nett der..

Og om hun ikke svarer når han ringer i løpet av helga, kommer han til å klikke i valter (i følge han)..

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...