Gå til innhold

Jeg kjemper virkelig med "drittkjærringa" i meg, og frykter den forsmådde kvinnen jeg føler jeg er skal ta overhånd! =( Trenger en utblåsning! (langt)

Anbefalte innlegg

Skal prøve å gjøre en lang historie relativt kort..

For 8 år siden møtte jeg en mann, men vi var begge i hvert vårt forhold. Han hadde kjæreste, jeg hadde samboer og 1 barn. Da jeg forelsket meg i "knut" brøt jeg med samboeren min. Vi fortsatte å møtes selv om han var sammen med "Ida", men mot slutten av det 10 mnd lange forholdet ble han mindre og mindre redd for å bli oppdaget. Jeg stusset litt men spurte aldri. Jeg var hodestups forelsket og BLIND som f%¤n når det gjaldt den mannen. Rett etter han dumpet meg møtte jeg han og dama på by'n. Jeg spurte kompisen hans om det var "Ida". Svaret var: "hæ? nei, det er jo lenge siden det ble slutt. Det der er "Marianne", det. Knut ville bare ikke fortelle deg om henne for han mente det var greit å ha deg i bakhånd om det ikke skulle funke med Marianne." Da klikket det for både meg og venninna mi, og hun strente rett bort til dem og fortalte Marianne hvordan Knut holdt på. Vel, det er jo unødvendig å fortelle at det ble et helvete for alle parter. Det tok meg 1 år før jeg sluttet å tenke på han.

Det tok 7 år før veiene våre skulle krysse hverandre igjen. Firmaet hans skulle gjøre en jobb i borettslaget vårt, og med meg som kontaktperson. Jeg fikk først noen høflighetsmeldinger, og jeg fikk beklaget oppførselen vår den gangen. Han lo det bare bort og sa det var så lenge siden at jeg nå var tilgitt. I ukene før han skulle komme hit ble meldingene hans mer og mer personlige, og en natt våknet jeg av en mld hvor han skrev hva han drømte å gjøre med meg (men han var fortsatt sammen med Marianne).

Da han kom hit hadde han ikke mer enn kommet innenfor døra før han presset meg oppetter veggen, 5 minutter etterpå lå vi i senga. Vi hadde 2 runder i senga i løpet av de 90 minuttene han var her. Så sto han bare opp, tok seg en dusj og forsvant han ut døra mi. Og der satt jeg igjen og tenkte "hva f%¤#n skjedde nettopp nå?"

Det tok meg akkurat 5 minutter å innse at alle de gamle følelsene kom tilbake. Jeg prøvde å sende mld dagen etter, men fikk beskjed om at han var på ferie med dama si, men skulle komme en dag uka etter. Jeg sa han ikke trengte det om han bare kom for å dumpe meg, da kunne han bare si det med en gang. Men det svarte han ikke på. Jeg begynte å tro at han hadde ombestemt seg ang forholdet sitt, og i bakhodet mitt begynte kirkeklokkene å ringe. Ønsket så inderlig å tro at han hadde forandret seg.

Han var syk den dagen han skulle komme, så det endte med at han "dumpet" meg over telefonen allikevel uka etter. Og det er for så vidt greit nok, MEN!! Her kommer men'et..

Han sa han skulle spandere jobben på meg, verdt 13000kr, for tort og svie, eller "gammel moro", som han presterte å si! Han påsto det var fordi han visste at jeg som alenemor ikke hadde penger til det, og skulle bare være grei, men FAEN! Jeg sitter her og føler meg som en prostituert! Skulle han "betale" meg 13000kr for en halv times "moro"? Kjøpe seg god samvittighet?? Var ikke den litt veeeel drøy? Jeg ble så satt ut at jeg ikke visste hva jeg skulle svare. Han har jo rett i at jeg ikke har 13000kr å bruke på jobben hans, men tar jeg imot "betalingen" vil jeg nok føle meg som ei hore :(

What to do??

Det værste er at jeg er vanvittig fristet til å ta en telefon til "Marianne", og fortelle hva mannen hennes driver meg. Heldigvis har de ingen barn, så jeg ville jo ikke ødelagt framtiden til uskyldige små.

Følelsene i meg er så forbanna, såret, ydmykt og skuffet, men fornuften i meg sier at jeg vil jo ikke bli lykkeligere i livet mitt selv om jeg vet han får et helvete med dama si. Så spørsmålet mitt er; hva hadde dere gjort? Lyttet til hjertet eller hjernen?? Og hadde dere latt dere "kjøpe"??

Trenger ingen moralpreken. Jeg er forbannet nok på meg selv fordi jeg sank så dypt på begge områdene, hadde sex med en opptatt mann + at jeg nå skal ta imot "betaling" for det i tillegg (har ikke helt bestemt hva jeg gjør ang det siste forresten).

Fortsetter under...

Ja, han er et rasshøl, og du er rimelig dum selv også, som faktisk går til sengs med en opptatt mann.

Og du vurderer å fortelle henne, hun som aldri har gjort deg noenting vondt hvordan mannen i hennes liv er? Hvorfor det? Vil du henne vondt? Eller vil du ham vondt? Tenk over det. For dersom han er akkurat så drittsekk som du hevder han er, så kommer dette bare til å knuse henne, og gjøre lite med ham.

La henne, som aldri har gjort DEG noe vondt (men som du har gjort MYE vondt!) være i fred du, hun finner nok ut dette tidsnok, ingen vits å stille seg midt i skuddlinjen!

"Spandere jobben" som du ikke hadde råd til fordi du var alenemor?

Hva menes med det?

Det kostet vel ikke deg 13000 kroner å ha sex med ham? Eller skulle det være en betaling slik at du ikke skulle si dette til Marianne?

Takk for raskt svar.

Jo, du har rett i det, dette er jo værst for henne som er den eneste uskyldige oppi dette. Og ja, både han og jeg har vært bedritne mot henne! Skal ta det til etterretning.

Ja, jobben de skal utføre i leiligheten min koster 13000 kr for meg å få utført, så jeg føler nok også at det er for å ikke si noe til henne.

Annonse

Jeg vil heller anbefale å fortelle henne det nå, før hun evt får barn med drittsekken!

Tror de fleste ville vite det om gubben deres dreiv og pulte på andre.

Men denne fyren har tydeligvis så sterk utstråling at han bare behøver å vifte med fingrene, så kommer damene og spiser av hånda hans. Det gjelder nok også for Marianne.

Du kan jo lese noen av mine første innlegg, og deretter prøve å gjette hvordan jeg hadde hatt det dersom HUN hadde fortalt det til meg, ikke han.

http://blankearkogfargestifter.wordpress.com/

Jeg synes du skal si fra til henne! Spar fremtidige barn for ekteskapsbrudd! Men ha bevisene klare, meldingene, de kan nok trenges!

Hvorfor skal du betale en jobb han har utført for borettslaget???

Jeg må betale selv fordi det viser seg at de forrige eierne har pusset opp kjøkkenet og ødelagt masse greier. Og siden det er innvendig, og selvforskyldt, så dekker ikke borettslaget dette. Tar jeg det på eierskifteforsikring så er summen for liten til at jeg kan regne med å vinne fram med et krav, det er bare masse byråkrati og papirarbeid, og vinninga går opp i spinninga.

jeg har spart på alle meldingene fra han. Men jeg er så utrolig usikker på om jeg bør fortelle henne dette. Som jeg har skjønt av noen svar her, så risikerer jeg at jeg sitter igjen med all skylda og han går fri. Jeg vet ikke om det er noen vits i å lage bråk med henne, men samtidig så ville jeg jo gjerne visst om noen gjorde dette mot meg.. Nei, jeg vet ikke....

Men hvorfor får jeg bare opp enkelte svar her, noen som vet?

Det siste først; serverne til Dib er RÆVVA, derfor ;-)

Når du har meldingene har du jo også bevisene, så han kan jo ikke gå fri! Hun kan velge å beholde ham, men da vet hun i alle fall hva hun går tilbake til.

Ja, det er jo sant. Men ville du sagt noe? Helt ærlig??

Ei over her sa at det er henne jeg straffer da, og ikke han. Og hun er jo helt uskyldig. Det er jo vårt idiotiske stunt som vil rase hele hennes verden. Han kommer aldri til å fortelle henne det, og det var jo bare han og meg tilstede, så hvis ikke jeg sier noe så vil hun aldri finne det ut. Nei, jeg veit ikke...................

Annonse

Jeg synes ikke du skal sammenligne historien din med hun over her. Dette er snakk om en mann som tydeligvis lever med flere forhold på si, ofte. Tro ikke at du er den eneste! Dette er snakk om at den stakkars dama skal få vite hvilken drittsekk hun lever med...kanskje planlegger de bryllup og barn? Men jeg er enig, det skal noe til for å si noe. Jeg vet ikke, det er kjempevanskelig. Men om det var snakk om min samboer, ville jeg ønsket å vite det, for her går jeg rundt og tror han er god og snill, og så viser det seg at han har flere på si! (Hypotetisk, dessuten har vi barn, så situasjonen er uansett litt annerledes).

Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men spar på meldingene! Du kan jo kanskje forhøre deg litt rundt omkring, kanskje har han hatt flere forhold/sex med andre, og samboeren har funnet det ut. I så fall ville jeg tatt i mot tilbudet om gratis jobb (for tort og svie, ikke betaling for sexen!) og så glemt hele greia. For da vet hun hvilken gris hun lever med og har tatt et valg. Ikke la stoltheten din hindre deg i en så stor utgift! Men du må vel ha noe slags dokumentasjon på jobben uansett!

Det var jo bra! Kanskje du får sove bedre i natt :-)

Jeg skal i alle fall prøve å legge meg, begynner å bli farlig sent, og med en liten tass er det vel opp rundt halv sju som vanlig tenker jeg!

God natt, og lykke til videre uansett hva du velger å gjøre!

Jo takk for det. Får prøve å slå det fra meg og få litt søvn, jeg også. frykter det blir hardt å stå opp i morgen ellers =) Men takk for gode råd =)

God natt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...