*megan med magen* Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 For dere som har fulgt med så er jeg tredjegangs fødende og har gått med 4 cm åpning i tre uker. Kom på kontroll på sykehuset 18.04 kl 14.30 der det viste seg at jeg nå hadde 5 cm åpning. De turde ikke å sende meg hjem så jeg ble sendt til føden istede. Ble enig med de om at vi skulle gå oss en god tur og komme tilbake om en time og bli sjekket. Jeg hadde bare maserier men innen jeg kom tilbake var jeg blitt 6 cm, vi gjentok det samme igjen, spiste litt niddag og endte med 7 cm åpning og middels med smerte kl.20.00. Da bestemte de å ta vannet, også kom Niclas til verden! Jeg hadde nok 6 rier etter vannet ble tatt til jeg kunne begynne å presse han ut. Han kom i kanonfart men som en supermann så han var veldig vanskelig å få presset ut. Men det gikk til slutt! 50 min fra vannet gikk til gutten var i armene mine.....jordmødrene var fantastiske og mannen var fantastisk!
Amy*75 Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Gratulerer med lillegutt!! ...Kan jeg bestille en sånn fødsel?
Amy*75 Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Gratulerer med lillegutt!! ...Kan jeg bestille en sånn fødsel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå