Gå til innhold

Hvor høy er Mette Marit, og hvor mye veier hun?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hun er 178 tror jeg. hvertfall et sted mellom 175 og 180. Dronningen og Mærta er rundt 160 så man ser på bilder at hun er ganske mye høyere enn dem. Og hun er normalvektig, så vet ikke hva man pleier å veie når man er så høy? 75 kg kanskje?

Takk og lov for at folk skjønner og har fått med seg at folk/kroppsbygninger er forskjellig! :)

Så, i følge ditt "syn" burde jeg veie 36-40 kg? Jeg er 154 cm, så jeg kan da umulig veie hele 50-55 kg da? Da vil jeg HVERT FALL se overvektig ut.

Du ville nok falt av stolen om jeg sa at jeg veier hele 98 kg for øyeblikket.. :)

Jeg er 174 cm høy og bruker str 38 når jeg veier 68-70 kilo. Jeg synes Mette Marit ser slankere ut enn meg, men så er hun vel litt høyere også?

Tipper hun er ca str 38 og veier mellom 67 og 70 kilo, alt etter hvor mye muskelmasse hun har (regner med hun trener)

Slik regner man ut sin normalvekt HØYDE- 110=...

Jeg er 178-110=68 kg

Når jeg er 68 kg.så ser jeg slank og normal ut. Men jeg tror at vekten regnes forskjellig i forskjellige alder. Denne regneteorien er for voksne over 20.

Annonse

normalvektig og 178/60 kg?? tror du er gal. Jeg er 159 og veier 58. Jeg er nok litt myk rundt magen etter tre fødsler, men ellers helt "normal".

Mette Marit er jo ikke noen sylfide som de andre kongelige rundt i verden. Hun ser flott ut, hadde hun bare reist opp skuldrene litt. Dette er jo typisk tegn på at hun er lang (og vært ukomfortabel med det). tipper hun er rett under 180, hun er jo ganske jevnhøy med håkon. Tipper vekt mellom 70 og 75, hun ser ut som hun har ok med muskler og er ikke spebygd, så der et sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...