Gå til innhold

Noen som jobber med lønn her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobber med lønn.

Utdannet markedsøkonom, med økonomiske fag fra VGS og regnskap og lønn som halvårig tilleggsutdannelse.

Jobben spanderer master i business administration på meg, begynner mest sannsynlig til høsten.

Jobber med lønn som hovedområde, regnskap, refusjoner etc i tillegg, samt rutiner, web, regler, internkursing, og har et meget smalt og spesielt spesialfelt i tillegg til det (er en av få i landet så jeg nevner ikke hvilket) som opptar mye tid. Har også ansvar for prosjekter, med budsjett, oppfølgning, fakturering osv.

Vi har 330 ansatte.

En lønnsansvarlig, tre økonomikonsulenter som gjør omtrent det samme som jeg har nevnt over. Jeg er tyngre inn på lønn enn hva de er og er fungerende lønnsansvarlig ca 4 mnd i året.

Tjener helt greit, men ser jo for meg mer med tiden. Jobber i Staten og har LT52. (411 000 brutto) samt brutto frynsegoder utbetalt hver mnd på 5000-6000 (utgiftsdekning for ikke proposjonale, ulegitimerte utgifter), og kursbudsjett på 25 000,- i år. (kurs jeg får ta, som de dekker for meg, med full lønn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...