sisten Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Har en liten gutt på 14 dager, han sover 3 timer mellom måltidene på dagtid. Er veldig trett på ettermiddag og kveld så jeg vekker ham til mat. Men på natta då er det gøy å drikke annenhver time:-)) Har plutselig begynt med dette de siste nettene. Hvordan snu dette?
flypapir Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Veslejenta her er to uker i morgen og har vel spist ca. hver 2.-3. time iløpet av dagen og sovet imellom der. Tipper hun har sovet rundt 20 timer i døgnet da hun har spist litt oftere mot kvelden, men bare et par ganger på natta. Nå igår, inatt og idag har hun derimot sovet mindre og krevd mat oftere. Kan virke som om vi er inne i ett økedøgn, så jeg ammer "hele tiden" og håper at produksjonen tar seg opp raskt slik at det går tilbake til slik det var. Kanskje det er slik hos dere og, at det er økedøgn på ferde? Er visst normalt å ha det når de er mellom 1 og 3 uker..
sisten Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2011 Det blir økenetter her i gården da, hehe :-) Vi hadde så fin rutine på natten med amming kl 23, så kl 03 og deretter 07 igjen, men han er jo bare 2 uker så vi kommer vel i rutine igjen. Jeg syns han sover så mye på ettermiddagen, men det er ikke så lett å vekke han for å gi mat heller da han sovner ved brystet. De andre barna mine har sovet noe mindre pā ettermiddagen men sovet bra på natten litt trøtt når det blir mye nattamming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå