lille knerten Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Burde gjort dette for lenge siden, men nå som jeg startet med modningsakupunktur satte hun samtidig nåler for bekkenløsningen og låsningen min. Er helt fin i bekkenet. Har ikke vondt bak i bekkenet i det hele tatt. Fysioterapauten min sa det ikke var noe mer å gjøre, så har liksom forholdt meg til det og bare hatt vondt, men er faktisk helt fin nå. Burde egentlig gå tilbake i jobb føler jeg, men med bare 1 uke (forutenom denne påskeuken) igjen til jeg skal ut i permisjon orker jeg ikke gjøre endringen. Men hadde jeg fått akupunktur for bekkenet tidligere kunne jeg vært tilbake i jobb nå. Anbefaler dette på det sterkeste til alle sammen. Akupunktur har virkelig noe for seg.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Fikk nåler for bekkenet jeg også men det hjalp ikke noe på meg så det er nok forskjellig fra person til person vil jeg tro men godt det hjalp på deg da
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Takk for tips, må prøvast!! Er myye låst i bekkenet og må ta dagene veeeeldig med ro ellers ligger jeg der.. veldig kjedelig Skal prøve dette:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå