Gå til innhold

ville dere gjort dette? ang barnevakt..

Anbefalte innlegg

Vi har alltid brukt besteforeldre som barnevakt men nå kan de ikke, men har fått tilbud av niesa til samboeren mmin om at hun kan passe! Barnet er 11,5 mnd, og det blir pass fra ca 18 til ca 2, og innebærer legging, mating og sannsynligvis byssing. tar oss 10 minutter å komme om det er noe.

Ville dere tatt sjangsen??

Fortsetter under...

Annonse

Men herregud.. sorry.. :S Hun er 19, har aldri truffet barnet, men er veldig flink med unger! Grunnen til at jeg ikke er helt sikker er jo det at barnet aldri har truffet henne... Men vi har mulighet til å la de være sammen noen dager før da, så de kan bli kjent!

Sorry, skreiv i full fart og glemte å skrive ned litt viktige ting her. Hehe..

HI

Er hun 19 år og virker ok og oppegående så hadde jeg latt henne passe barnet. Bare sørg for at de får litt tid til å bli kjent, samt at du sjekker at hun kan bytte bleier o.l.

Om barnet virker trygt sammen med henne så har jeg latt henne prøve.

Tenk så deilig å kunne bruke henne i tillegg til besteforeldre, om så barnevakt for et kinobesøk eller bare en gåtur sammen :)

Ja tuller du?? Det tar dere 10min å dra hjem i tilfelle det er noe, og dere skal bare være borte en kveld? La niesen din treffe henne en kveld først så går det nok fint. Byssing hørres jo slitsomt ut for en ukjent da...men...

Ja det blir deilig! ;)

Jeg vet hun kan bytte bleie og mate og sånt. Har jobbet i barnehage (tror hun var vikar eller noe?) og er veldig flink med unger! Hun er egentlig den perfekte barnevakt, så jeg får bare jage hønemora i meg ut, og la henne prøve seg! ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...