Gå til innhold

Menn som ikke vil ha sex. Årsak?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er rett og slett komisk at når kvinner ikke vil ha sex en periode, så er det jo heeelt naturlig og greit, å nåde mannen om han klager på det!

Men hvis MANNEN av ulike årsaker ikke vil ha sex i en periode, da er han unormal, utro, elsker ikke kona lenger osv..

Normale menn kan faktisk være slitne de også, som dermed påvirker sexlysten. Chill!!!

Sliten er jo en av tingene hun nevner da.

Må si at jeg sjelden har opplevd menn som ikke har lyst, og så langt jeg vet har ikke venninnene mine det heller, klagingen går heller andre veien, at gutta vil ha sex hele tiden. Men det er kanskje litt avhengig av alder også...

For noen år siden, før barna kom, hadde samboer nesten et helt år uten at han ville ha sex! Jeg prøvde ulike innfallsvinkler, samtaler, gråt og tenners gnissel. Men, nei han kunne ikke sette fingeren på hva det var og forsøkte å bortforklarte det hele egentlig. Vi var sammen omtrent 24/7 så noe utroskap var det ikke snakk om.

Det gikk bare over en dag og han "husker ikke" det året der med manglende lyst i dag han. Hverken før eller etter det året har han hatt problemer med lysten. Det er liksom ikke han...

Årsak? Ukjent.

Annonse

Stress kan nok gi impotens, og problemer med snabben er de ikke så glade i å vise til noen. Og når ipotens er et faktum, så våger de ikke engang prøve, da blir det vond sirkel da. Tror nok driften er såpass sterk at den overvinner det meste, også homofili.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...