Gå til innhold

Barnerom til 3-4 åring på 3,6 kvm........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke snuppa vår har noe større rom. Har ikke målt, men det er liiiite. Vi har vokseseng som står under vinduet. Den veggen kan uansett ikke henges hyller på eller noe, så like greit å plassere sengen der. Ellers har jeg ikke så mange tips.

Ja jeg vet, vi kommer ikke til å selge dette som et ekstra soverom (dette er kun en nødløsning det neste året) Jeg tenkte egentlig å bygge en seng inn i kortveggen for å få lekeplass under, men er rett og slett redd hun skal falle på vei ut i halvsøvne midt på natten.....

Annonse

Sønnen min hadde også et ganske lite rom det første halvåret vi bodde her. Jeg kjøpte en sånn halvhøy (tror jeg det heter) seng. Da får man god utnytte av rommet. Det er gøy å leke under sengen, kan henge opp en gardin eller slikt så ha de sitt eget lille sted.

Annonse

20.03 her. Haha! Dere er så søte når dere prøve å være spydige^^ Jeg sto i mattematikk, men jeg hadde ikke brillene på meg så det endte med en uskyldig lesefeil. Bare et nek kan lese feil tydligvis. Godt ikke alle er som meg da, da hadde verden vært en håpløs plass å bo på :)

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpe noen søte/praktiske "tallerkenholdere", slike man setter på veggen for pyntetallerkener. Tenkte å bruke noe slik for å "stille ut" favorittbøkene på veggen......(ikke plass til alle bøkene på dette knøttrommet, tror jeg)

Noen som skjønner hva jeg mener? Evt vet hva det faktisk heter, slik at jeg kan google det? :-D

HI

Hems eller seng med plass under. Feks Stopa Luna kabin. Kan kjøpes brukt på finn etc. Vi har en sånn til sønnen vår, og den er ideell, den er ikke så lang som en vanlig hems/køyeseng. Og den frigir masse gulvplass.

Ja ikke sant, utrolig hva man kan få plass til. Og du var 14 år! Jeg tror på smarte løsninger. Hun er jo bare et pitte lite menneske. Hun skal nok få utfolde se i resten av leiligheten, men tror det blir stas med et krypinn!

Jepps, vurderte det:-/, men nå har vi kommet fram til at vi skal bo her et år til mens vi sparer penger til egenkapital i større bolig. Her må vi gjøre det på gammeldagsmåten, hehe.....Jeg tror og håper det går helt greit.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...