Gå til innhold

Har hatt en bittelite sår på nesen i flere månder. Ikke skorpe på, bare liksom litt åpent. Det blør ikke heller. Men det vil ikke gro!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke helt normalt, nei. Bruk silulen zinksalve på såret, dersom det ikke gror innen kort tid bør du bestille time hos legen.

Du det ville jeg ha sjekket opp rimelig fort! Bestill en time så fort som mulig over påske!

Ikke for å skremme deg, men sår som ikke vil gro må alltid sjekkes av lege!!

Hei, jeg er lege. Jeg vil anbefale og få det sjekket, det kan være et basalt cellekarsinom, hvilket er en en svært vanlig hudkrefttype. Den er uvanlig og ufarlig i den forstand at den ikke gir spredning.

Vil bare si meg enig med de andre her som sier at du bør sjekke opp dette med lege. Det er veldig viktig å finne ut av hvorfor det ikke gror!

Annonse

HI her...

Åh... nå ble jeg litt sånn... Ja... Jajja, jeg får vel bestille en time hos legen, så får han se på meg når påsken er over.

Ja, tusen takk for svar. Godt jeg spurte da, har tenkt på å spørre her noen ganger, en så har det gått i glemmeboken kort tid etter.

Hei, igjen, jeg er legen fra 19.46. Jeg mente at den er ganske VANLIG, men ufarlig. Beklager. DEt er uansett litt spooky vis den får utvikle seg f.eks i ansiktet pga den kan erdere inn i nese etc.......Men det er jo selfølgelig ikke sikkert det er et slikt karsinom. Jeg hadde selv et sår som ikke grodde på ryggen.....trodde det var det.Det grodde etterhvert etter noen mnd. Tror bare jeg tok skorpen vekk hele tiden og ikke lot det gro....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...