vilhababyasap Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Etter 1,5 år med grusomme hormonperioder og 1 sa i januar kom tanta igjen i dag. Fikk pos test i forgårs. Nå orker jeg ikke mer. Vet at mange må prøve lengre enn oss, men prøvingen begynner å tære på forholdet og studieresultatene. Jeg går inn i eksamensperioden nå, så nå tar vi pause på ubestemt tid. Vi får prøve å ta vare på hverandre, pleie forhold og sex utenom eggløsning og gjøre det bra på andre områder enn babyfronten. Vi har begge ting som vi har lyst til å gjøre, som kanskje ville blitt vanskeligere med barn i livet, så vi får prøve å gjøre de tingene nå. Så med dette legger jeg fra meg termometer, tester og kalender. Dette er fryktelig trist og vemodig, men jeg får prøve å tenke på "alt til sin tid" og "det som skal skje, det skjer"... Takk for meg og lykke til videre til dere alle.
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Så trist å høre Men kanskje det er enpause som skal til Håper på å se deg her igjen! Eventuelt på et av de andre forumene Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå