Mammahjertet <3 Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Noen andre som har bebiser med sterke bein? Gullet mitt har nå begynt å sparke skikkelig hardt til tider mens hun blir stelt. Noen ganger sparker hun meg hardt i magen, men enda verre er det når hun treffer puppene auuu. Hun når tak i puppene med beina hvis jeg lener meg over henne for å vaske henne i fjeset. Prøver å si nei med streng stemme, men jeg blir så lett lattermild av å se det fjeset når hun ligger der og gjør rampestreker. Jeg må få bukt med dette her altså.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Hehe jaa !!) Jeg opplever det ikke så ofte selv, men samboern min blir sparket midt i juvelene hele tiden, og jeg må jo innrømme jeg syns det er litt festlig når han kommer tilbake fra bleieskiftejobben og er helt svett og svimmel
Mammahjertet <3 Skrevet 19. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2011 Haha. Du får ta å kjøpe han en susp ;-) Stakkars pappaen. Men jeg håper seriøst vesla mi slutter med dette. Må nesten ha panser-bh på meg snart.
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Oh yess, skikkelig fotballspiller dette, hihi Jeg har mulighet til å stå litt på siden av stellebordet også, så det gjør jeg noen ganger Ikke så lett å si nei til det fjeset, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå