Lykkeligmamma:) Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Hei! Slimproppen min gikk i Uke 25, sammen med prem rier. Legen var usikker på om den kom til å komme tilbake/ bygge seg opp igjen. Jeg er nå 37 fullgåtte uker. Lege sjekket modning og tøyde meg litt igår.. (av ulike årsaker.. ) Hadde en del mensmurringer i mage og rygg etter dette og blødde resten av kvelden. Men roet seg litt idag fra morgenen av. Hatt litt rødlig utflod, og blank slim hele dagen og nå når jeg gikk på do (kjentes ut som jeg måtte på do) sa kom det ut et eller annet, og d sa bare plopp i do.... forsvant??? Slimproppen på ny?? Sist gikk den ikke i do, derfor jeg må spørre.. Har litt kynnere, og tak i ryggen nå. Merker det godt langt opp i ryggen og?? Høres sikkert skikkelig dum ut her nå, men det måtte vel være slimproppen? Andre som ikke har sett den, men bare "hørt" at den forsvant? Burde jeg belage meg på fødsel nærmeste timer/dager? Vet det er veldig vanskelig å si. Men var igår moden, og jordmora sa d var 3cm åpning .. vet det kan ta dager, uker dette til tross.. men vil gjerne høre andres erfaringer
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 min slimpropp gikk under fødselen - ved ca 4-5 cm åpning. Jeg var da på do - å hørte bare plopp ned i do, så var den borte. Med tamke på lyden må detn ha vært ganske stor :-) Men såg ikke noe!
Lykkeligmamma:) Skrevet 20. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2011 Ja, det var nok den som ploppa.. Ringte sykehuset å de kunne ikke skjønne hva annet det skulle være .. å det gjør jo ikke jeg heller Har hatt litt mørkt blod slik av og til siden mand, dette er nok pga strippingen? Ellers så har jeg maaaasse slim med blod i hver gang jeg går på do.. Hver gang jeg tørker meg, og det er myye.. Noen ganger blank med rødt i, andre ganger er d lysebrunt, eller mørkerosa/brunt .. er det fortsatt slimproppen? Igår trodde jeg det var tegningsblødning, etter slimproppen var gått. Men det fortsetter jo bare. Åhh.. nå venter jeg nesten bare på at noe skal skje. Hadde masse mensmurringer, smerter igår kveld. Sikker på at jeg nok måtte ringe, og møte opp på sykehuset.. men vips, så ga det seg.. Kjenner jo litt idag og men ikke så mye at jeg vil ta kontakt heller ..
Snart tobarnsmamma:) Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Andre som har skrevet her om at deres slimpropp har gått tidlig, men at det kan bygge seg opp en ny.... Vil tro det var slimpropp nr 2 som gikk hos deg ja:) Lykke til, håper du snart er i mål:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå