A_K Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Er så utmattet hele tiden og blir sliten av ingenting. Er i uke 38 nå. Andre som sliter med å få gjort noe? Bare en liten tur i butikken kan gjøre meg utslitt resten av dagen... Skulle gjerne hatt litt mer overskudd
ketchup Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Heisann, ja her er det ikke mye overskudd å skryte av. Er fullgått uke 36, og 3 dg igjen etter påske, før permisjonen starter. I dag skulle jeg i en malebutikk å se på stoff til gardinger til barnerommet. Etter 20 min orket jeg ikke mer, klarer ikke å stå så lenge om gangen. Da er det rett hjem til sofaen... Er forresten glad jeg begynte å handle inn til babyen tidlig, hadde ikke holdt ut å måtte kjøpe alt det nå.. Overskudd, kom til meg:)
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Skjønner hva du mener. Sleit mer med det da jeg gikk med forrigemann enn jeg gjør nå. Men nå er jeg 100% sm pga bekkenløsning og skiveprolaps, så får ikke gjort så mye som sliter meg ut. Men å levere/hente eldstemann i barnehagen (som er 3 min gåtur herfra) er nesten uoverkommelig. Gleder meg til jeg får ut bebisen ja! Og jeg er bare 34 uker nå...
sørlandsmor87 Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 jeg er 34 uker på vei, og føler energien er på null... står opp i ni -ti tiden, spiser og rydder litt og må deretter ha en hvil. må jo ut å få luft i løpet av dagen, men orker jo ikje gå tur, pga bekkenet og generelt slitenhet. blir ofte bare en tur på butikken eller lignende. gleder meg og til å få gutten ut! er første gangs gravid så vet ikje hva jeg kan forvente, men sitsomt å være konstant trøtt og bare tung i hodet. igår kastet jeg opp på¨kvelden, vet ikke hvorfor. føler mange går gjennom svangerskapet uten plager. jeg er litt lei.... så godt å se at andre å er slitne egentlig:)
paper Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Strax 34 fullgåtte u her hos meg og!!! Signerer dere andre...guuud, er totalt utmattet, hele tiden:) Såvidt jeg klarer stelle meg om dagen- godt vi snart er ferdige!!
bezzy Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 kjem tider der dokke er tooooootalt utmatta når ungen er komme ut og og da er det ikkje allid like lett å legge seg ned på og vertfall ikkje ligge å sove til kl er ti:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå