Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utmattet hele tiden og blir sliten av ingenting. Er i uke 38 nå. Andre som sliter med å få gjort noe? Bare en liten tur i butikken kan gjøre meg utslitt resten av dagen... Skulle gjerne hatt litt mer overskudd :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

ja her er det ikke mye overskudd å skryte av. Er fullgått uke 36, og 3 dg igjen etter påske, før permisjonen starter. I dag skulle jeg i en malebutikk å se på stoff til gardinger til barnerommet. Etter 20 min orket jeg ikke mer, klarer ikke å stå så lenge om gangen. Da er det rett hjem til sofaen...

Er forresten glad jeg begynte å handle inn til babyen tidlig, hadde ikke holdt ut å måtte kjøpe alt det nå..

Overskudd, kom til meg:)

Skrevet

Skjønner hva du mener. Sleit mer med det da jeg gikk med forrigemann enn jeg gjør nå. Men nå er jeg 100% sm pga bekkenløsning og skiveprolaps, så får ikke gjort så mye som sliter meg ut. Men å levere/hente eldstemann i barnehagen (som er 3 min gåtur herfra) er nesten uoverkommelig. Gleder meg til jeg får ut bebisen ja! Og jeg er bare 34 uker nå...

Skrevet

jeg er 34 uker på vei, og føler energien er på null... står opp i ni -ti tiden, spiser og rydder litt og må deretter ha en hvil. må jo ut å få luft i løpet av dagen, men orker jo ikje gå tur, pga bekkenet og generelt slitenhet. blir ofte bare en tur på butikken eller lignende. gleder meg og til å få gutten ut! er første gangs gravid så vet ikje hva jeg kan forvente, men sitsomt å være konstant trøtt og bare tung i hodet. igår kastet jeg opp på¨kvelden, vet ikke hvorfor. føler mange går gjennom svangerskapet uten plager. jeg er litt lei....

så godt å se at andre å er slitne egentlig:)

Skrevet

Strax 34 fullgåtte u her hos meg og!!! Signerer dere andre...guuud, er totalt utmattet, hele tiden:)

Såvidt jeg klarer stelle meg om dagen- godt vi snart er ferdige!!

Skrevet

kjem tider der dokke er tooooootalt utmatta når ungen er komme ut og :P og da er det ikkje allid like lett å legge seg ned på og vertfall ikkje ligge å sove til kl er ti:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...