Gå til innhold

38 uker og føler meg bare sliten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er akkurat 38 uker på vei nå. Jobbet frem til permisjonen startet og har egentlig vært i god form. Men nå føler jeg meg utrolig slapp og tiltaksløs. Orker ikke gå en tur eller finne på noe. Vil bare se på tv og sove. Føler meg ikke helt som meg selv... Noen andre som har det slik nå mot slutten? Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare nyte den her siste tia før du får se lillegullet.. For det blir jo slitsomt og liten tid til å slappe av når ungen har kommet. Trur ikke det e nåkka unormalt det du går gjennom no, så lenge du ikke har deprimerende tanka og sånt også.. ?

Æ e bare i uke 34 no, og føle mæ utrolig sliten og slapp allerede. Det e jo tungt å ha en baby i magen :)

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg, sover dårlig og er tung og sliten i kroppen. Jeg klarer ikke engang å gå en tur pga bekkenet så det er kjipt selv om jeg har lyst.. Bare venter på at babyen skal komme ut så hverdagen kan begynne :) Er nok veldig vanlig å gå lei mot slutten. Jeg er 39 uker i morra :)

Skrevet

Se der var det flere ja...:) jeg klarer ikke lage middag engang. Blir sliten av å stå så lenge..

Skrevet

Ja det værker i beina mine etter en dusj, må sette meg ned å hvile etterpå, hehe :-P

Skrevet

Takk for svar! Dere har nok rett i at det er normalt :) Vi er store og tunge nå...

Det rare er at jeg har det ikke noe travelt med at lillegutt skal komme. Har en to-åring fra før av og vet at dette er siste pustepausen jeg får på en stund. Trodde jeg skulle klare å utnytte tiden bedre, kose meg mer. Men som sagt, er jeg bare slapp. Kanskje jeg må ta meg sammen og legge fler planer. Skal ha et par venninner på besøk i morgen, så det kanskje piffer meg opp og får meg i bedre humør :)

Det er uansett ikke lenge før noen av oss blir innhentet av den hektiske hverdagen en nyfødt innebærer :)

Skrevet

Bare lurer på om du har sjekket blodprosenten og blodtrykket ditt i det siste? Jeg hadde det nemlig slik du forklarer for et par uker siden (er 40+2 i dag), og da viste det seg at jeg hadde en blodprosent på 9,9, altså ganske så lav! Gikk på ferromax i ca 1 uke etter, og nå er energien på plass igjen, til og med helt på tampen av svangerskapet siden jeg har termin i dag!

Skrevet

Godt tips! Har både lavt blodtrykk og lav blodprosent. Har ikke tatt jerntilskudd de siste dagene. Har tatt dagens dose nå :) Må huske å ta det hver dag så kanskje føler jeg meg bedre!

Skrevet

er i uke 38+2 idag. kjenner meg godt igjen. føler jeg stort sett ikke gjør annet enn å sove og se tv. idag klarte jeg et par timers tusletur i dyreparken, så er kjempefornøyd med det. pleier ikke orke så mye. men merker det blir sofaen resten av dagen og tidlig kveld!

Skrevet

Jeg hadde det slik i dagene rett før perm og i helgen. Slitsomt å føne håret... hehe. Jobbet også helt ut og formen har vært upåklagelig.

Fikk akupunktur i går og nå er jammen energien på vei tilbake! Kanskje tilfeldigt. Er 38+1 i dag.

Skrevet

Jeg var hos jordmor. De skulle være bra for energibanene i kroppen, og hjelpe med å lade opp batteriene. Neste gang får jeg de i form av modningsakupunktur. Da er jeg ca 39+3. Hun bruker slike vanlige lange akupunkturnåler. Fikk i hodet, armer og bein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...