Gå til innhold

Har du hatt problemer med en eks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn etter bruddet? I så fall, ja. Han dumpet meg for eksen sin, men da jeg gikk videre og fant meg kjæreste, klikket han:)

Det var ikke nok sørgetid på meg gitt, og jeg måtte ikke late som om han var ute av systemet mitt;)

Oi! også sette fyr på huset da.. Usj :(

Jeg, Hi, sliter også med eksen.. Fått beskjed fra politiet og prøve å ikke la han få ta kontakt med meg (lett når han kan stå og vente uten før døra her hjemme hos meg..)

Fått endel stygge meldinger både med trussler og andre med bare dritt.. og nå ryker han snart i fengsel (av andre grunner).

Han kan lett stå og vente på meg uten for jobben eller her hjemme.. Fælt man skal føle seg utrygg i sitt eget hjem..

Hi.

Ja, eller...

Jeg på min side mente at vi ikke var sammen, og han mente vi tydeligvis var sammen. Så han dukket opp flere ganger hos min mor beruset og skrek etter meg.

Stod på hjemstedet mitt hvor jeg har mange bekjente og skrek div. dritt om meg.

Telefonterroriserte meg flere netter på rad etter jeg og min mann ble sammen for 4 år siden. Han ringte på samme tidspunkt hver eneste natt.

Han skyldte på meg for en ulykke som hadde skjedd han, og brukte det mot meg. Selvom jeg i dag VET at han bare sa alt for å være lei..

En dag så jeg meg lei på dette når han ringte for n'te gang på samme kveld når vi (jeg og min mann) var hos en kompis på fest. Så jeg tok telefonen og sa et par alvorsord til han. Dagen etter ringte jeg hans mor for å fortelle om dette han hadde drevet med og etter det har jeg ikke hørt noe fra han..

han er en lystløgner og kontrollfrik..

Da synes jeg politiet skal gi deg en alarmknapp som du har med deg overalt frem til han gir seg eller får besøksforbud. For om du bruker denne alarmknappen pga han så vet politiet det.

Jeg synes ikke du skal la det gå så langt at du ikke føler deg trygg i ditt eget hjem pga han. Ring politiet, og få dem til å bli med deg hjem et par ganger og hvis han står der når politiet er med deg så kan du faktisk få satt han inn for trakassering..

Ellers så må du bare ha masse lykke til! Det er ikke noe gøy med en eks som terroriserer en på den måten!

Vær sterk og ikke la han knekke deg :)

Annonse

siste X-en

forfølger meg, truet meg (skulle tvinge meg til abort), overvåket huset mitt, forfølger venner av meg.

han har forsøkt å ta kontakt, men han vet at hvis han prøver noe av det han ha drevet med og jeg får vite så anmelder jeg han. samme gjelder hvis han oppsøker meg hjemme.

åja da. har hatt bare problemer med denne mannen i snart 5 år. har vært igjennom for mye elendighet med denne eksen så jeg får hjelp hos psykolog for å kunne bearbeide alt.

men jeg har nå en flott og snill mann som ikke legger hånd på meg, kaller meg for alt mulig stygt, er utro eller truer med å brenne opp huset vi bor i eller forfølger meg. så kan jo absolutt ikke klage nå:)

men eksen ender nok opp hos politiet snart for jeg har virkelig fått nok. 5 år har møkka pågått med bare dritt fordi jeg ba han om å flytte for 5 år siden.

jeg må virkelig si det at jeg syns synd på den nye dama hans. hun gjennomgår akkurat det samme som jeg gjorde men kommer seg ikke ut av det:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...