Gå til innhold

Kvalm hele dagen, men sulten. Hva spiser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser dere som er kvalm? Jeg er kvalm hele dagen, og blir verre når jeg blir sulten, derfor går jeg hele dagen og tenker på mat fordi jeg er redd for å bli sulten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her momser jeg knekkebrød med brunost faktisk. Er eneste maten jeg kan spise uten å kaste opp. prøv med noe som er tørt. kjeks, knekkebrød og sånnt.

Skrevet

Havreknekkebrød med greddost går det i her.. lyst knekkebrød med smør og brunost funker også fint :o) Når det gjelder drikke er vann med masse isbiter absolutt best :o))

Skrevet

Appelsin

Eple i båter

Brød med kokt egg

Brød med egg og bacon

Ostesmørbrød med kokt skinke

Ritzkjekt med smøreost ala krydderost, hvitløksost o.l.

Hjemmelaga potetmos (jepp uten noe annet - supergodt)

Kokt makaroni med ost

Makaronisuppe (makaroni kokt i melk med litt salt i, sukres før det spises)

Blåbærsuppe (vet ikke om det er å få kjøpt i norge, men hamstrer når jeg er i sverige... kan også lages med blåbærsyltetøy eller frosne blåbær)

Drikker stort sett bare vann, for å få litt variasjon kan jeg smaksette det med f.eks. agurk, appelsin, lime, sitron e.l. lager da en mugge som står i kjøleskapet, vannet er da iskaldt og friskt.

Savner spekemat og brie.... Det hadde vært godt det nå som kvalmen herjer... drømmer om fenalår med flatbrød og rømme....

Skrevet

Rista tørt brød med salami (med god holbarhets dato) Einaste som går ned, og blir der :D

Skrevet

Knekkebrød med brunost

rista brød med brunost eller leverpostei

Fersk brød med leverpostei

Middag blir jeg enda mer kvalm av så her går det kun i de jeg skrev over.... Sånn var det med førstemann også.. og så spiser jeg hver 2. max 3.time....Kjempe slitsomt, men kvalmen kom først for noen dager siden så jeg skal ikke klage (er 8+1 så det varer nok ikke så mange ukene heller hvis det er som de andre gangene) =)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...