Lille jente Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Hva spiser dere som er kvalm? Jeg er kvalm hele dagen, og blir verre når jeg blir sulten, derfor går jeg hele dagen og tenker på mat fordi jeg er redd for å bli sulten.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 her momser jeg knekkebrød med brunost faktisk. Er eneste maten jeg kan spise uten å kaste opp. prøv med noe som er tørt. kjeks, knekkebrød og sånnt.
*Lissja* Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Havreknekkebrød med greddost går det i her.. lyst knekkebrød med smør og brunost funker også fint ) Når det gjelder drikke er vann med masse isbiter absolutt best ))
eam Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Appelsin Eple i båter Brød med kokt egg Brød med egg og bacon Ostesmørbrød med kokt skinke Ritzkjekt med smøreost ala krydderost, hvitløksost o.l. Hjemmelaga potetmos (jepp uten noe annet - supergodt) Kokt makaroni med ost Makaronisuppe (makaroni kokt i melk med litt salt i, sukres før det spises) Blåbærsuppe (vet ikke om det er å få kjøpt i norge, men hamstrer når jeg er i sverige... kan også lages med blåbærsyltetøy eller frosne blåbær) Drikker stort sett bare vann, for å få litt variasjon kan jeg smaksette det med f.eks. agurk, appelsin, lime, sitron e.l. lager da en mugge som står i kjøleskapet, vannet er da iskaldt og friskt. Savner spekemat og brie.... Det hadde vært godt det nå som kvalmen herjer... drømmer om fenalår med flatbrød og rømme....
<3 lillegull <3 Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Rista tørt brød med salami (med god holbarhets dato) Einaste som går ned, og blir der
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Knekkebrød med brunost rista brød med brunost eller leverpostei Fersk brød med leverpostei Middag blir jeg enda mer kvalm av så her går det kun i de jeg skrev over.... Sånn var det med førstemann også.. og så spiser jeg hver 2. max 3.time....Kjempe slitsomt, men kvalmen kom først for noen dager siden så jeg skal ikke klage (er 8+1 så det varer nok ikke så mange ukene heller hvis det er som de andre gangene) =)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå