Gå til innhold

Du får en katt, forteller om det på fb, like etter får du en melding fra en eks som sier:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Auda... Men samtidig er det jo slett ikke sikkert det ligger noe i det.

Jeg og min eks hadde noen kosenavn på hverandre som ble så godt innarbeidet at vi nesten ikke brukte ordentlig navn på hverandre. Vi er fortsatt venner og mailer hverandre innimellom selv om det er mange år siden det ble slutt, og fortsatt er det disse navnene vi bruker på hverandre.

Jeg har tenkt litt på det, at det er slett ikke sikkert mannen min hadde likt det om han hadde sett det - han vet at vi har overfladisk kontakt og synes det er helt ok, men ikke dette med navnene - jeg mener jo aldeles ingenting med det, og det kosenavnet min eks har kunne like gjerne vært Knut eller noe slikt. Kunne ikke finne på å være utro mot mannen min med eksen, synes vi skal satse på at det samme gjelder for din mann.

Men du kan gjerne si til ham at du ikke liker det!

Jeg har absolutt sagt i fra hva jeg mener om det, han mener selvfølgelig at jeg er helt bak mål. Derfor ville jeg bare høre hva andre tenker.

Det hører med til historien at jeg ikke mistenker fysisk utroskap. Men vi har hatt e lang greie gående etter at han tok opp kontakten med henne. Jeg mener han ikke skjønner hva slags signaler han sender ved den type retorikk. Hun er i en veldig sårbar livssituasjon for tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...