FanteGuri Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Min jente på 7 mnd, får morsmelk stort sett morgen, formiddag, middag, kveld og natt. I tillegg spiser hun en porsjon grøt til frokost/ formiddag, et halvt middagsglass og en porsjon grøt igjen til kveldsmat. Kjenner jeg begynner å bli litt stressa i forhold til ammingen, skal begynne å jobbe når jenta er litt over 8 mnd..
Ennai Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Får mme morgen, formiddag og kveld. Har ikke vært interessert i mer enn det siden han vært 6 mnd gammel. Han får grøt morgen og kveld, fruktmos/brødskive til lunsj og middagsglass. Har spist slik siden 6 mnd alder. 8 mnd nå..
Steget Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Vesla her er snart 9 måneder, men har de siste ukene drukket tre flasker mme. Frokost, middag og på sengekanten. fra 160-200 ml hver gang. Men i det siste har vi kuttet ut flaska på sengekanten. Hun vil ikke ha, bare slår den bort. Det har gått fint og hun sover fortsatt hele natta:)
Evigheten Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Min på 7 mnd får mme klokka 8, 13.30 og 19. Spiser ellers grøt/velling, middagsglass og brødskive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå