Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det passer her til lands faktisk. Veeeldig italiensk. Ok klang.

Skrevet

Jeg syns det er et nydelig navn!! Kunne tenkt meg det samme :-)

Og syns det passer godt i Norge jeg da...er flere som heter slike navn nå så slett ikke så uvanlig.

Skrevet

Jeg synes det er grusomt harry, og latino-lover på en klissete måte.

Skrevet

Signerer vipsenmamma her.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Signerer Vipsen!

Matheo er harry, klissete og pinglete, på linje med bl.a. Leander.

Skrevet

Jeg likte dette kjempegodt!! uvanlig og spesielt, kunne gjerne hatt det selv :)

Skrevet

Sålenge unger heter Theo og Theodor og Mathias så skjønner jeg ikke at Matheo kan være noe feil?? Jaja..hver sin smak.

Skrevet

Om barnet ikke er sjokoladebrun syns jeg ikke Matheo passer. Blir veldig italiensk for min del.

Skrevet

Et nydelig navn! :)

Skrevet

Tenker at dette ikke er så positivt; "Navnet Matheo har aldri tidligere vært så populært og er for tiden på 75. plass på listen over guttenavn i Norge. (hele 45 nye i 2007 ! nesten ingen før 2004)" og at det er litt feminint. Foretrekker Matheus.

Skrevet

Signerer også Vipsenmamma, men tenker at det selvfølgelig kan fungere om du har latinske gener (da tenker jeg på litt mer enn at det en gang var en sjømann som rak i land etter et stort forlis på hjemstedet ditt for mange generasjoner siden og fikk barn med en av dine formødre...)

Skrevet

Har inntrykk av at Matheo er litt harry. Jeg liker klangen, det er slett ikkje stygt, men litt for mye latinoamerikansk..

Matheus er vakkert!

Skrevet

Signerer Vipsen. Klassisk andrenavn til Liam, Lucas og gjengen. Broren til Leah Emilie, Emma Linnea og Mio Leander. Snork.

Ok, jeg er kanskje litt fordomsfull nå. Men det er ingen favoritt her. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...