Hjerteskatten<3 Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Fikk bekreftet MA den 17 mars, å begynte å blø samme dag. Onsdag for snart to uker siden var jeg på kontroll hos gyn og for å sjekke at alt hcg var ute av kroppen, å hu sa jeg kunne vente mens i løpet av noen få dager. Jeg var såpass kort på vei at hu trodde jeg ville på den tilbake så fort. Men har enda ikke kommet! Har hatt mensvondt og ømme pupper i en uke nå, så går jo bare å venter. Når fikk dere tilbake mens etter å ha mistet så tidlig? Kommer den ikke tilbake i løpet av en uke eller to, så må jeg bare teste igjen!?
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 du er ikke alene om den ventinga har ventet siden den 25 feb jeg hehe ikke noen positiv test heller.... må bare smøre seg med tålmodighet men er vist mange som er heldige å at den sitter fort etter mann har mistet, håper dette gjelder deg å
Trultetryne Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Venter jeg også.. ikm var i går, men mensen har ikke vært helt regelmessig etter at jeg fikk den tilbake etter fødsel. Håper selvsagt at den ikke kommer.
hippimamma Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Jeg fikk bekreftet ma 8 mars. Fikk cytotec. Var ca 8 + uker på vei. På mandag begynte jeg og blø så endeli kom tr!
Krumelur Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Har mista to ganger, begge rundt uke seks, og begge gangene tok det seks uker før jeg fikk mens igjen. Prøver igjen nå, hadde eggløsning i helga og teller dager til jeg kan teste...
Lykke ♂ + ♀ = ? Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 Tr kom hos meg i dag, er overlykkelig <3 håper noe skjer snart, bare gubben kommer seg hjem fra nordsjøen
Trultetryne Skrevet 21. april 2011 #7 Skrevet 21. april 2011 her har den ikke dukket opp enda.. tok en test i dag tidlig, og den var negativ, så da er det bare å fortsette og vente.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 21. april 2011 #8 Skrevet 21. april 2011 har heller ikke dukket opp her, negativ test i går....venter og venter ..
Hjerteskatten<3 Skrevet 22. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2011 Huff ja, utrolig kjedelig å gå å venta på tr... Men gud så godt det skal bli å komme i rute igjen!! Er det noen slags "grense" for hvor lang tid det skal gå før man må gå til legen eller? Hvis man går i flere mnd liksom tenker jeg på, å den ikke kommer?
Trultetryne Skrevet 23. april 2011 #10 Skrevet 23. april 2011 Da har den dukket opp her.. Kom i dag tidlig. Ble 32 dagers syklus denne gangen også.. Kanskje det er det jeg må forholde meg til framover. Lurer på om jeg burde bestille meg el-tester..
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 25. april 2011 #11 Skrevet 25. april 2011 veit ikke.. spurte legen min,men han sa at det var bare til å vente og at kroppen sikkert var litt "stressa"... skal etter den gamle syklusen min ha tr rundt den 29.. men i går skjedde det noe som rart, vi hadde sex,så begynte jeg å blø. ble skikkelig happy,trodde tr hadde kommet men neida,nå er det helt borte igjen.... skjønner nada liksom
Hjerteskatten<3 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #12 Skrevet 26. april 2011 Her har tr fortsatt ikke kommet, tok nettopp en graviditetstest, som lyste to rosa sterker med en gang, teststreken er sterkere enn kontrollstreken! Skjønner ikke at det er mulig jeg, hadde jo MA i mars, begynte å blø den 17 mars, er helt sjokka jeg ) Har vært på kontroll på sykehuset etter dette, som viste at alt hcg var borte..
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 26. april 2011 #13 Skrevet 26. april 2011 nei så gøy :) gratulerer sååå mye <3 lykke til,dette kommer til å gå bra dryss litt baby støv her å a hehe
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 26. april 2011 #14 Skrevet 26. april 2011 ps: har du noen symptomer?
Hjerteskatten<3 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #15 Skrevet 26. april 2011 Tusen takk Skjønner det fortsatt ikke jeg men:P Selfølgelig sender jeg masse babystøv til dere!! <3 Er veldig redd for at dette skal gå galt igjen, så i morra tropper jeg opp på legekontoret!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 26. april 2011 #16 Skrevet 26. april 2011 det skjønner jeg, men er helt sikker på at dette kommer til å gå bra :) hehe det var jo litt av en overraskelse da har du noen symptomer?
Hjerteskatten<3 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #17 Skrevet 26. april 2011 Håper det, går det galt nå, så er det tredje gang siden i slutten av sepember, men nå SKAL alt være bra altså!! Ja, jeg har vært kvalm og svimmel i flere dager nå, sliten og trøtt, pluss at jeg må opp å tisse flere ganger i løpet av natta.. Vet jo ikke hvor langt jeg er på vei heller, men jeg har lest at man kan regne siste blødning som mens?? Altså, jeg begynte jo å blø etter ma'n den 17 mars, skal jeg regne utifra det da eller? Testen var jo såpass sterk at det må jo være en del hcg kanskje? Har da regnet at jeg er i min 6 uke, men jeg veit ikke jeg? :S
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 26. april 2011 #18 Skrevet 26. april 2011 de sier jo at at det er som en mens, hadde nok regnet ut ifra det jeg å alle gode ting er 3 dra til legen å se hva de sier, da får du jo sett hvor mye hcg ligger på å, skal krysse fingrene for deg
Hjerteskatten<3 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #19 Skrevet 27. april 2011 Tusen takk:) Var på sykehuset i går kveld, fikk ul, å inni livmoren var det en fostersekk med noe inni ) Skal tilbake om en uke, for å se om det har utviklet seg <3 <3 <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå