Gå til innhold

rugedag 12 - ingen symptomer utenom murring/stikking

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir gal av denne ventingen..:( jeg føler meg ikke gravid, ingen symtomer idet hele tatt, men jeg har hatt stikkinger i hele rugeperioden. er det noen som har fått positiv test, til tross for minimal graviditetssymptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt samme symptomer ved positivt og negativt forsøk, dvs lite og for det meste sikkert bare innbilte symptomer :) nå er jeg i uke 14 og har så og si ikke kjent noe til graviditeten. Husk at det er veeeldig tidlig i en evnt graviditet å kjenne noe nå, og at det folk opplever av symptomer i rugetiden nok som regel er bivirkninger av medisinene. Lykke til!

Skrevet

Har du testet? Det er vel ikke for tidlig det nå?:)

Skrevet

hei,takk for raske svar. Får håpe det er en spire her ja:) har ikke testet ennå,hører til ullevål og de har testdato etter 3 uker. dvs at jeg skal teste på tirsdag 26/4.det er 8 dager til..det er lenge, men erfaring fra forrige gang viste at det er lurt å vente. mensen kom et par dager senere enn antatt ved forrige IVF forsøk..

Skrevet

Hm... Jeg testet på rugedag 12, gikk fint det. Er det noen grunn for at de har tre uker?

Skrevet

Jeg testet svakt rugedag 9, og sterkere på rugedag 13:)

Skrevet

jeg vet faktisk ikke hvorfor det er 3 uker..hmm..skal se om jeg klarer å vente..hehe:)

Skrevet

da er siste crionen tatt...:) bare å krysse fingrene for dagene fremover:)

Skrevet

AS-81:) Der er du jo:)

Vi holdt jo på samtidig sist gang. Jeg har sett etter deg,og lurer jo på hvordan det har gått? Ser jo at du er på rugedag 13 allerede,såå bra:)

Fikk du mange egg? Noen på frys? Så spennede. Har trua denne gang. Er imponert over at du klarer å vente så lenge med test, jeg testet på dag 12 denne gang. Jeg var jo også på Ullevål.

Men jeg ville bare si at jeg kjente ingenting før uke 8,bare bittelitt sånn stikking. Hadde også noen blødinger i uke 6og7,men de var ufarlig,heldigvis.

Du må virkelig si fra når du tester??

Go påskeklem til deg og spiren din:)

Skrevet

hei Aget, det gikk ikke bra denne gangen heller:( fikk 8 egg, men ingen på frys...er så lei meg..

hvordan går det med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...