Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar! :)

Det va nå godt å høre da. :) Syns det va så merkelig at det plutselig kom så masse så lenge etterpå... i tillegg har jeg en del menslignende murringer i kroppen, og det e jo mer enn nok til at jeg blir supernervøs her...:)

Jeg går ikke på crinone. men lutinus.. og hos meg renner det masse ut etter noen timer. Håper det er normalt. Jeg kjenner også litt stikkinger og mensenlignende murringer,.. så er også nervøs. Skal høre om hcg en i dag så er super nervøs. OL om 2 uke.

Er ikke vi sånn ca like langt. For fu er vel en av marsjentene som testet positivt??

Jeg satt inn 22. mars og aner ikke hvor langt jeg er på vei engang....

Da e vi nok ganske likt ja. :) Jeg satte inn 15. mars og testa positivt 14 dg etter. Har fått termin 4. des. :)

Spennende med svar på hcg da. :) Masse lykke til! Det går nok så bra så. :)

Jeg skal på ultralyd 26/4. Ei uke til...prøver å smøre meg med tålmodighet...

Da skal vi på UL samme dag:)

Vet du hvilken uke du er i nå?? Jeg hadde fryseforsøk så egget ble vel tatt opp 20. mars?? Har regnet meg frem til at terminen må være rundt 11. des.

Men først får jeg bekrefte at jeg har en huleboer;) Forferdelig nervepirrende å vente på blodprøvesvar, men da vet jeg litt mer før ultralyden neste uke...

Har du noen andre symptomer forresten?? Her er det lite,.. kun bitelitt ømme pupper...

Annonse

Mener jeg skal være i uke 7+4 i dag. Da går jeg bare ut fra første dag i siste mens.

Gleder meg masse til ultralyden...men gruer meg bittelitt og...e jo redd for at alt ikke e som det skal være..selv om jeg egentlig ikke har noen grunn til det...men men....sånn e det vel bare...noe skal man jo alltid bekymre seg for og. E det din første graviditet?

Av symptomer så e jeg sinnsykt trøtt hele tiden...litt småkvalm innimellom, mensmurringer, syns alt lukter mye sterkere enn før, litt mer kortlunta kanskje... :), litt svimmel av og til...

Da skal vel jeg være 6 + 4 da??:)

har vrt gravid to ganger før, men det har endt i MA etter 12 uker og en tidlig SA,- men det var uten ivf. Så dette er min første ivf graviditet,- håper jeg ikke får samme opplevelse som sist.....

Vi får krysse fingrene:)

Vi må krysse fingrene ja. :) Bare en liten uke igjen å vente. :) Tenk så fantastisk det blir å høre et lite hjerte slå... :):):)

Så trist at forrige graviditeter har endt sånn da... :(

Men da va sikkert enten egget eller sædcella eller kanskje begge deler ikke helt bra. Men nå vet du jo at du har fått satt tilbake perfekt befrukta egg, så denne gangen sitter det. Selvsagt! :):)

Nei, vi får prøve å kose oss masse i påsken og telle ned dager til ultralyd. :):)

Dette SKAL gå! Nemlig....

JAA!!

Håper jeg får det til denne gangen.

Litt usikker på hcg svarene mine i dag.

Fredag var nivået på 5100, mandag var det på 7100. De på kontoret visste ikke om dette var en bra stigning?? Så legen skal ringe meg etterpå..

Mer venting:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...