molino Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Har IKM på fredag så vet det fortsatt er håp, men jeg var bare så klar for å få ett svakt kryss allerede i dag, sukk. I går var jeg sikker på att det hadde klaffet denne gangen, men nå er jeg bare skuffa:( Dere heldige damer som hører til her: Når fikk dere pos. test?
Mamma til prins 2012 Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Jeg fikk et svaaaaaakt kryss 3+2. Men en fullgod test som slo ut 3+3 og et sterkt kryss 3+4 som var i dag tidlig
Eplebiten Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Testet rundt ikm, husker ikke helt når, men tror det var en eller to dager etter ikm. Testen var negativ. Tenkte ikke mer over det, men reagerte når mensen ikke kom neste gang heller, tok test 8+4 og da ble den positiv med en gang. Noen tester positivt seint, hørt om de som må vente til uke 5 før de får positiv test. Trenger ikke bekymre deg enda, er kun tirsdag idag, mange dager til fredag enda. Vent et par dager før du tester på nytt så får du kanskje et annet svar
konemor med gutt+spire:) Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 testet tre eller fire dager etter ikm og fikk et svaaakt positivt svar. tre dager før ikm var den negativ. så fortvil ikke enda
Dolis Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 jeg testa negativt et par dager før ikm, negativt to dager over ikm og positivt 1 uke over ikm, så det er håp enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå