Eeyore Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Jeg har termin torsdag som kommer, og siste halvanna ukene har jeg vært KVALM. à la det jeg var i begynnelsen, men som ga seg rundt juletider. Jeg klarer ikke spise ost, det kommer opp igjen temmelig fort, og diverse andre ting Hva i all verden er dette? Ville myyye heller tatt all kvalmen på en gang, enn å få det servert NÅ, når fødselen kan skje når som helst..
Tenker på nr 4 Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Det er ganske mange som plages med kvalme på slutten også... De små i magen tar stor plass, og da er det lett at de presser på saker og ting som gjør at man blir fortere kvalm. Får håpe du slipper å vente lenger enn til torsdag
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Vært kvalm stort sett siden uke 3 jeg, men har roet seg noe etter uke 30, fortsatt morgenkvalm, men spyr ikke. Sist var jeg ikke kvalm i starten, men hadde noen spydager ca midt i 3.trimester. Var egentlig ikke så kvalm, men kom brått og intenst, spydde og var bra igjen. Skjedde ikke mange ganger, men mange nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå