Gå til innhold

Januar 2012 klubben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi fant ut 13.05 at vi var gravide, men aner ikke hvor langt på vei.. Stod 1-2 uker på CB testen, men noe sier meg at det er mer..

Uansett så havner vi i januar gruppen, så det blir gøy! :)

Så overtroisk som jeg er, kommer den sikkert 13 januar som da er en fredag, i og med vi fant det ut fredag den 13 ^^,

Presentasjon om meg oss:

Alder: K: 24 M:23

Dette blir vårt første barn og vi gleder oss veldig! :)

Vi skulle egentlig ikke prøve før til sommeren, så det var ikke planlagt men den lille er hjertelig velkommen:) Forløpig termin er 3 januar. Jeg er 26 år, blir 27 før termin, jeg har en nydlig liten sønn på 2 år fra før! Håper på januarbaby ;)

4 gangs og 29 år. termin 24 jan om mine mistanker stemmer:) ikke testet enda men rimlig sikker ja:) vi har ei på 4 en på 3 og ei lite tulle på 7 mnd. ville ha to tette denne gang og. ser hvor mye glede de har av hverandre :) lykke til alle sammen!

Hei hei.

Melder meg inn her jeg også! Har forelöpig termin 10.01.12. Har to barn fra för, jente 8 og gutt 3.5, og stusser veldig over hvorfor alt er så anderledes nå- trodde jeg "kunne" dette;) Er i helt ok form og på denne tiden med de to andre så var jeg kjempedårlig. Hadde også hcg nivå i nedre delen av normalområdet når jeg har sjekket i for en uke siden (Fre 101 og man 600) men siden det stiger som det skal så skal det vel väre ok. Klarer ikke slutte å bekymre meg... Flere som opplever det slik?

Gratulerer "made by elfs" :)

Hvis jeg har regnet riktig på det, så har jeg termin i slutten av januar. dette passer egentlig veldig bra da vi er 5 andre i familien som har bursdag mellom 8 -19.januar... hehe

Er det mange av dere som er fra oslo/oppegård området?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...