Gå til innhold

Januar 2012 klubben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer:) Det er spennende at vi er så mange her, gleder meg til bli bedre kjent med dere og dele opplevelser og erfaringer.. Deilig å ikke være alene:P

Byttet nick fra januar2012, til litenjanuarbaby2012:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi her var det folksomt :D men dere har vel plass til en til? :D testen viste gravid 2-3 uke i dag, og etter termin-kalkulatoren så er jeg 5uke på vei, og termin ca 15.01.12 :)

Skrevet

Venter en liten baby 13 januar, skal på min første kontorll 1 juni. Blir kjempe spennende!! :):)

Kjekt å se at det er en god gjeng her i samme båt!! :)

Skrevet

Siker meg inn her jeg og. Det var med skrekkblandet fryd jeg testa positivt i dag. Hadde en SA i november, og er sånn passe nervøs nå.

Skrevet

Jeg skal teste 19 mai =) og er den positiv, så venter vi en liten en i slutten av januar =) krysser det jeg kan!

Skrevet

Krysser fingrene for deg Nutte87:)

Skrevet

tuusen takk! Har en god mage følelse, men kan jo aldrig være sikker =) kommer til å rope det ut her om det i er tilfellet i hvertfall hehe.

Skrevet

Hei folkens, jeg testet svaaaakt positivt i morges og håper jeg kan melde meg inn her. Ifølge terminkalkulatoren blir terminen 31 januar, så det er veldig tidlig. Har en jente født i november 2009 fra før av. Håper jeg får følge dere videre. :)

Skrevet

Vi fant ut 13.05 at vi var gravide, men aner ikke hvor langt på vei.. Stod 1-2 uker på CB testen, men noe sier meg at det er mer..

Uansett så havner vi i januar gruppen, så det blir gøy! :)

Så overtroisk som jeg er, kommer den sikkert 13 januar som da er en fredag, i og med vi fant det ut fredag den 13 ^^,

Presentasjon om meg oss:

Alder: K: 24 M:23

Dette blir vårt første barn og vi gleder oss veldig! :)

Skrevet

Vi skulle egentlig ikke prøve før til sommeren, så det var ikke planlagt men den lille er hjertelig velkommen:) Forløpig termin er 3 januar. Jeg er 26 år, blir 27 før termin, jeg har en nydlig liten sønn på 2 år fra før! Håper på januarbaby ;)

Skrevet

4 gangs og 29 år. termin 24 jan om mine mistanker stemmer:) ikke testet enda men rimlig sikker ja:) vi har ei på 4 en på 3 og ei lite tulle på 7 mnd. ville ha to tette denne gang og. ser hvor mye glede de har av hverandre :) lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei hei.

Melder meg inn her jeg også! Har forelöpig termin 10.01.12. Har to barn fra för, jente 8 og gutt 3.5, og stusser veldig over hvorfor alt er så anderledes nå- trodde jeg "kunne" dette;) Er i helt ok form og på denne tiden med de to andre så var jeg kjempedårlig. Hadde også hcg nivå i nedre delen av normalområdet når jeg har sjekket i for en uke siden (Fre 101 og man 600) men siden det stiger som det skal så skal det vel väre ok. Klarer ikke slutte å bekymre meg... Flere som opplever det slik?

Skrevet

Gratulerer "made by elfs" :)

Hvis jeg har regnet riktig på det, så har jeg termin i slutten av januar. dette passer egentlig veldig bra da vi er 5 andre i familien som har bursdag mellom 8 -19.januar... hehe

Er det mange av dere som er fra oslo/oppegård området?

Skrevet

Da er jeg er av flere som også blir meg på denne klubben, Testet positivt idag, og ut ifra siste mens dato kommer den lille slutten av januar. Dette blir nr 2, har en sønn på snart 2 år.

Skrevet

Er så glad for at jeg og får være med her!!:D Testa positivt i dag og har termin ca 25. januar. Første forsøk:))

Skrevet

Jeg testet positivt i helgen, og har prøvd i 7mnd, så det var godt å vite det gikk :)

Termin rundt 15.01.12 :)

Skrevet

Melder meg inn jeg også. Foreløbig termin 10.januar. Har fått sett et lite bankende hjerte på ul :)

Skrevet

Melder meg inn her jeg også, termin 31. januar, så er vell 3 uker:) hvordan får dere ul så tidlig? Gratulere så masse til alle dere andre her inne=)

Skrevet

Jeg har fått foreløbig termin 7 januar :) Så får vi se om det blir januarbarn eller desemberbarn :) Gleder meg uansett masse :)

Skrevet

Melder meg inn her :) Gratulerer så mye til dere andre forresten!

Litt usikker på terminen, pga litt varierende sykluslengde, men vil anta at termin er sånn ca midten av januar :)

Lykke til videre, alle sammen!

Skrevet

Gratulerer Verpesyk-87:) Da har vi termin omtrent samtidig.:)

Skrevet

Hei alle sammen.

Var hos legen i dag og fikk vite at jeg er 6uker og 6dager på vei,

har termin 8januar og eg har bursdag 2januar:) hehe

Skrevet

hei:)

melder meg inn her jeg:)

etter min utrekning er termin 23.januar:)

Gratulerer til alle her inne som er gravide....håper på mange fine mnd.fremover:)

Skrevet

Hei,

Jeg testet positivt 30/4. Beregnet termin 13/1-2012.

Gleder meg :)

Skrevet

heisann :)

Melder meg inn her jeg også. Har fått foreløpig termin den 22 januar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...