ninini Skrevet 2. mai 2011 #51 Skrevet 2. mai 2011 håper jeg kan slenge meg med her også hadde siste mens 1 april og enda ingen tegn til at det kommer ømme bryster som fy..hehe.. tror jeg venter litt med å teste, kanjo bare være forsinket, men har hatt ømme pupper siden el og blir bare værre og værre,, synes blodårene er mer tdelg også. men kan jo være bare innbildning spennende. har ikke pleid å ha så ømme pupper før mens.
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 2. mai 2011 #52 Skrevet 2. mai 2011 Melder meg inn her jeg også. Testet svakt positivt midt på dagen i dag, og de siste månedene har det ikke vært antydning til strek, så regner med at jeg er gravid. ;P Skulle dessuten hatt tr fredag 29, men har ikke kommet noe enda.. Trooor jeg har termin ca 7.januar. Gleder meg masse til tiden fremover og håper spiren holder seg der.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. mai 2011 #53 Skrevet 2. mai 2011 Henger meg på her, positiv test i går og ca termin 8 januar:)
ninini Skrevet 2. mai 2011 #54 Skrevet 2. mai 2011 må nok bare teste i morra skjønner jeg.. hvis jeg er gravid er termin ca 7 januar ingen mensen enda,så er jo muligheter
vilha3 Skrevet 3. mai 2011 #55 Skrevet 3. mai 2011 Positiv test i dag, termin ca 13 januar tror jeg ))
mamman til gullet Skrevet 3. mai 2011 #56 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har akkurat testet positiv Da er vel termin rundt 11. januar tenker jeg...
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 3. mai 2011 #57 Skrevet 3. mai 2011 Positiv test her og! Første prøveperiodes iherdige innsats hadde tydeligvis god effekt, så de er jo bare helt fantastisk Termin 13. januar
Ludda11 Skrevet 3. mai 2011 #58 Skrevet 3. mai 2011 Hei damer! Førstegangs-gravid på 32 her, og gjett om vi er overrasket! Første forsøk, "Palmehelga" kom EL og DER SATT`N! Kjempegøy da! Begynner å kjenne det ganske kraftig allerede, brytene er store fra før, så her bærer jeg de til sengs hver kveld! hahahaha..... Uff og haha igjen Testet positivt 28.april til litt tårer og gode ord fra kjæresten. Så gikk vi tur i 2 timer og sa nesten ingenting, bare smilte og tenkte vårt... Ah... Lykke! Termin 11.januar foreløpig, og ikke legetime flr 24.juni?!? Djisøs, blir lenge å vente på å håpe at alt er ok. Tror jeg skal bestille tidlig UL jeg... LYKKE TIL ALLE damer!!! Ludda11
trinity83 Skrevet 3. mai 2011 #59 Skrevet 3. mai 2011 Hei hei!! Faller nok inn i denne gruppa jeg også. Koselig!! ) Testet positivt i går, tok en test bare fordi jeg følte at noe ikke var heeeeelt som det pleier å være. Og etter å ha prøvd i snart 2 år, kan dere gjette jeg ble glad. Jeg skrek!! (godt jeg var hjemme alene men, naboene må tro det har klikka for meg). Hehe... Har tatt et par tester til, bare for å være "sikker". :op Er liksom litt uvirkelig ennå. Føreløpig (egen) termin er 01.01.12. Dette er førstemann, og jeg har ikke peiling. Hadde i utgangspunktet legetime allerede førstkommende fredag. Må jeg ringe ned og gi beskjed om hva timen gjelder "i tillegg"?
lillegull13 Skrevet 3. mai 2011 #60 Skrevet 3. mai 2011 Hei! Så kooselig! Tok en positiv test i dag tidlig, og er hoppende lykkelig:) Hadde EL rundt 11.april, tok negativ test for ca 2 uker siden..men i dag var den veldig positiv! Har kjøpt en ekstra test i dag som skal anslå hvor langt jeg er på vei.. bare for å se:) Er det omtrent ved 8 uker det er normalt med første svangerskapskontroll? Er min første, så føler meg litt grønn! Godt at det er masse lesestoff her inne:) Såå kjekt å se flere her inne med omtrent samme termin! Lykke til alle sammen!
Ludda11 Skrevet 4. mai 2011 #61 Skrevet 4. mai 2011 Hei! Jeg fikk min første kontroll ved ca 12 uker. Ingenting før. Så jeg bestilte en time til bedriftslegen for blodprøver, blodtrykk etc. Så vet jeg at jeg ikke bærer noe som skader barnet Dessuten skal jeg på UL 6.juni, da er jeg ca.9 uker på veg. Spennende!! Den bestilte jeg ved en privatklinikk, og betaler selv. Lykke til. Ludda11
Gjest Skrevet 4. mai 2011 #62 Skrevet 4. mai 2011 Posititv test på meg i dag Ifølge kalkulatoren skal jeg ha termin 13 januar. Har to jenter på 7 og 11 som begge er født i begynnelsen på januar...! hehe løye kos det klaffe hver gang i april
Lady Ha Ha Skrevet 4. mai 2011 #63 Skrevet 4. mai 2011 Hei! Jeg føyer meg til i rekken over jenter som venter i januar:) Etter 6 måneders prøving testet jeg positivt for en uke siden!! Jeg er 33 år og gravid for første gang. Har termin sånn ca 02.01.12. Hurra:)
Krumelur Skrevet 4. mai 2011 #64 Skrevet 4. mai 2011 Shit alt er så spennende altså! Var hos legen i dag, er bare 4 og 1/2 uke på vei men har hatt to SA så ville ha en tidlig samtale. Legen min er super forståelsesfull, får ultralyd i uke syv og de måler Hcg. Hun bestilte til og med fødeplass på Riksen og jeg fikk helsekort for gravide. Nå må alt bare gå bra for nå er det så virkelig! Har en god følelse selv om jeg nesten ikke tør å si det høyt... Får bare litt panikk av og til, måtte de nærmeste ukene gå fort! Formen er super, bare ømme pupper, mensverk, hyppig tissing og litt treg mage så langt. Er veldig fornøyd med at jeg greide å slutte å røyke på dagen! Det eneste vanskelige er å finne på unnskyldninger på jobb for at jeg ikke tar et glass vin, da jeg jobber på restaurant og alle vet at jeg ikke spytter i glasset he he.. Hvordan går det med dere andre? Håper dere også har den gode følelsen!
Jente09+lillegutt12 Skrevet 4. mai 2011 #65 Skrevet 4. mai 2011 Jeg melder meg også inn her! Fikk positiv test i morges etter kvalme en uke allerede.. Var allikevel litt sjokka, da jeg sluttet på pillene bare for en drøy måned siden og egentlig bare ventet på at kroppen skulle bli i lage igjen! Er uansett superglade, og har foreløpig termin 12. januar hvis jeg husker riktig. Har en jente fra før, og er 28 år nå.
Jente09+lillegutt12 Skrevet 4. mai 2011 #66 Skrevet 4. mai 2011 Haha, jeg er allerde så surrete at jeg ikke husker min egen alder.. Jeg er 27 nå, blir 28 før mini blir født..
ninini Skrevet 4. mai 2011 #67 Skrevet 4. mai 2011 positiv test i dag ))) har hatt det på følelsen siden påsken:) termin ca 7 januar
ninini Skrevet 4. mai 2011 #68 Skrevet 4. mai 2011 testet positivt i dag )) hatt det på følelsen siden påske og det stemte termin 7 januar lenge siden sist jeg gikk gravid.. mini er 3,5 år.. husker ikke når kvalmen begynnte.. men kommer vel snart:) hehe
Gjest Skrevet 5. mai 2011 #69 Skrevet 5. mai 2011 Tenkte og på det... var veldig kvalm med begge mine to jenter, så forventer jo å bli det igjen... Hun minste hos meg er nå blitt sju år så det er leeeeenge siden jeg gikk gravid. Kommer til å bli som om det er første gang igjen... Er skikkelig glad og gleder meg til tiden fremover
Babyface78 Skrevet 5. mai 2011 #70 Skrevet 5. mai 2011 Melder meg inn her jeg også.. Testet positivt i mårres:-) Foreløpig termin blir 14. januar:-) Artig at vi er så mange da....
kua kalva,drektig igjen Skrevet 5. mai 2011 #71 Skrevet 5. mai 2011 kommer hit jeg å foreløpig term er 5 januar har 2 barn fra før
Mamma'n til Thias Skrevet 6. mai 2011 #72 Skrevet 6. mai 2011 Jeg også!!! Veldig spent på det å få baby på vinteren, fikk Thias i september 07... Gleder meg!
<3 januar 2012 <3 Skrevet 6. mai 2011 #73 Skrevet 6. mai 2011 Jeg kan komme inn her tror jeg:) Først: graulerer alle i hopa! Jeg har foreløpig termin 15.01.2012!
Petuniamor Skrevet 6. mai 2011 #74 Skrevet 6. mai 2011 Gratulerer alle sammen:) Testet tidlig positivt, og har vel termin 17. januar. Litt tidlig å melde seg på kanskje, men alle testene er positive, så jeg våger å liste meg inn her:) Har ømme og litt "såre" pupper, kvalm i perioder, oppblåst og litt trøtt. Uventet å teste positivt så tidlig, og har tidligere symptomer enn med førstemann.
Ludda11 Skrevet 8. mai 2011 #75 Skrevet 8. mai 2011 Samme termin om meg:) Fikk ny etter legebesøk sist uke. De vil ha meg inn på GYN POL for en undersøkelse, frykter tidlig fødsel grunnet en operasjon for celleforandringer for 6 år siden. Greit å ha alt på det sikre 12.januar, MAGISK dato!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå