Gå til innhold

Januar 2012 klubben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til dere alle! :D

Jeg vil gjerne melde meg inn her jeg også, selv om det er litt uvirkelig alt sammen. Testet positivt i dag, skulle hatt mensen for tre dager siden. Er i sjokk ennå tror jeg...:)

Terminen min blir da 02.01.12. Og dette blir nr 4, hvis alt går bra. Hjelpes!!

Annonse

Jeg melder meg også på her! :)

Jeg har menstermin på nyttårsaften, men regner med å gå noen dager på overtid siden jeg er førstegangs? Mamma gjorde det med alle sine barn, så da satser jeg på at jeg hermer litt der :)

Så morra at vi er mange da! :)

Når bestiller dere første legetime/kontroll?

Det er det jeg å tenker.. Jeg skal ha en baby, så da overlever jeg en del for at det skal gå bra. Kjenner kvalmen litt av og til, men sliter faktisk mest med ryggen, eller helt nederst i ryggen og litt på sidene helt nede ved rompa..

Har en jobb der jeg sitter foran pcen hele dagen, og merker det allerde kjempe godt etter 2,5timer. Nå er det sånn at jeg bare lengter etter å komme hjem og få slappet helt av å strekt ut ryggen.

Gratulerer hele gjengen! Jeg sitter også foran pcen hele dagen og denne uka merker jeg godt at det er forandringer i ryggen/bekken. Har også fremdeles mye mensverk, (IKM var på søndag) så selv etter to positive tester lørdag og søndag var jeg nødt til å kjøpe en CB idag og teste når jeg kom fra jobb. Der sto det "gravid 1-2 uker" :D Det går liksom ikke helt opp for meg og synes det er så merkelig at jeg ikke har ømme bryster? Det var liksom det eneste symptomet på IKM-dagene til mine 2 forrige sv.skap...Kanskje det er fordi de er så slapp etter 2 sv.skap at jeg har mistet følelsen i de! :P

Annonse

Gratulere flux! Kan høres ut som dere får en fin nyttårsgave dere også, og velkommen til klubben =)

Kan vi ha en presentasjon av oss som er her? Siden vi er blitt en del og forhåpentligvis skal følge hverandre 8 måneder fram i tid??

Hei! Da testet jeg positivt i dag, litt overrasket men veldig glad.Skulle egentlig ikke prøve før til sommeren:) Hadde en mistanke forrige uke, men testet negativt to ganger. Forløpig termin er 4 januar 2012=) Er 27 år og har en datter på 4 år fra før!Dette blir en spennende tid fremover!

Jeg er 32 år og blir 33 rett før termin, har ingen barn fra før men har hatt en MA i uke 10 og en kjemisk tidligere. Har prøvd i ett år foreløpig. Denne gangen skal det gå bra =)

Jeg har fast jobb i staten og er på utkikk etter å kjøpe hus sammen med samboeren min. Hund og bil har vi også. Det eneste som mangler er en liten en som forhåpentligvis kommer like over nyttår. Jeg har allerede handlet inn masse til barnet og er nå i full gang med å strikke. Har så langt strikket to tepper, en jakke og sokker til "min" baby, er i gang med en body, har kjøpt inn ullklær (heldigvis ble det en vinterbaby) gjort avtale om å kjøpe barnevogn av broren min og har tøybleier og sparkebukser og pysjamaser liggende og vente. Så jeg er på alle måter overmoden for dette her. Har også fortalt det til mannen og legen og to venninner allerede og jeg er bare 3+4

Fallhøyden er kanskje stor men tidligere sa jeg det ikke til noen bortsett fra mannen og lillesøster,selv om jeg hadde sett hjerteslag på ultralyd - og så gikk det galt. Nå vil jeg dele graviditeten min med de som betyr noe selv om det ikke går.

ps. skjønner at det kanskje er litt mye, men det får så være, denne ungen blir svært etterlengtet, og jeg er ikke kjent for å moderere meg når det er noe jeg brenner for =)

Hei! Jeg har testet positivt to dager på rad,sist gang i går, litt uventet, men overrasket og glad.Vi skulle egentlig ikke prøve før til sommeren:) Forløpig termin er 3 januar 2012=) Jeg er 26 år, blir 27 før termin, jeg har en nydlig liten sønn på 2 år fra før! Håper på januarbaby ;)

Heisann damer.

Blitt en bra gjeng her inne allerede, ser jeg. :)

Melder meg inn her.. Jeg er veldig usikker på termindato, men lurer på om det blir ca 6.januar.

Vi har prøvd så smått, noen måneder og andre ikke, i ei god stund nå. Jeg har vært gjennom tre runder med pergo, men det som skulle til var visst å gå ned noen kg ;) Begynte på lavkarbo for tre mnd siden og vips var syklusen "normal", noen kilo rant av og jeg sitter her med en liten spire.

Jeg er 32 år og har en gutt på 4 år fra før.

Utfordringen nå blir å skjule det på jobb. Kollegaene mine er så opptatt av hva jeg spiser og hvor mye jeg har tatt av ;) *ler*

Sist ble jeg fort stor, og begynte med gravidbukse allerede i uke 9..

Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere januardamer :)

Hei alle sammen! Jeg regnet ut at det blir januar barn på meg også om alt går som det skal. Testet positivt på tirsdag og ble rørt til tårer.

Kjekt at vi er en så god gjeng her da! Krysser fingrene for alle sammen her og at vi får en herlig tid i vente. Vi trenger litt positiv støtte i blant alt det skremmende vi leser.

Noen som opplever ømme bryst og "hold" under puppen av og til? er akkurat som om det låser seg. DRIT VONDT haha. Ellers er jeg småkvalm morgen og kveld og konstant sulten! hehe. gleder meg sånn til første ultralyd! Tror nesten ikke det er sant før jeg ser hjertet slå.

Hilsen en lykkelig jente på 23 år fra vestlandet :-)

Jeg testet positivt i dag, og etter egen regning skal jeg da føde i januar ;) Jeg har ikke hatt noen symptomer utenom uteblitt mens og noe murring i underlivet..

Jeg føler meg nå både, lykkelig, redd, rørt og sjokkert... Blir virkelig spennende å følge med på alle her!

Hilsen ei anna på (snart) 23 år fra vestlandet ;)

Hiver meg med her jeg! Testa positivt på onsdag, 11 dpo, da hadde jeg hatt mensmurringer og allerede litt ømme pupper. Har termin 9/1 utfra mens. Er overlykkelig men også litt redd, har hatt to spontanaborter (dog med et og et halvt års mellomrom) i sjette uke, og tør liksom ikke slippe jubelen løs før den er passert. Vi traff på første forsøk (venta en mens etter forrige SA) så jeg kan nesten ikke tro det! Syns likevel at jeg har mye tidligere symptomer denne gangen, tar det som et godt tegn! Håper vi alle her klarer oss gjennom de neste åtte ukene!

Hilsen 33 år gammel og verpesjuk!

Hei!

Slenger meg med jeg også! Vet når el var og regner med termin 1. januar. Gleder meg! Har ei jente født i 2008 fra før, så det passer supert med en til nå! Vi har prøvd litt av og på siden oktober i fjor, men det har sjeldent passet bra ift el-tidspunkt, så dette var i grunnen første gangen jeg vet at vi traff. :)

Skal til lege om et par uker (ca 7 uker på vei da) - greit å være litt tidlig ute for å få tildelt det sykehuset man vil her i Oslo! Kjipt å måtte kjøre lenger enn nødvendig når det først er i gang...

Nå er det bare å krysse fingrene for alle og håpe på at alle spirene holder stand!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...