Gå til innhold

Januar 2012 klubben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer! :) Blir jo spennende å se om fødselen blir i 2011 eller 2012 for deg da! ;) Jeg er ikke gravid ennå, men har el i disse dager, og jobber ivrig for at det skal bli full klaff, hehe! Kommer da til å ha termin 13.januar i så fall... Så jeg håper jeg kan "joine" deg her inne snart! Lykke til med spiren!

Tusen takk for det =)

Ja, det blir veldig spennende å se pm det blir desember eller januar baby. Men jeg er egentlig bare kjempe fonøyd dersom det viser seg at den klamrer seg fast og er frisk.

Håper at det klaffer for dere denne måneden sånn at jeg ser deg her inne om et par ukers tid. Skal følge me deg =)

Annonse

Annonse

Jeg hadde EL 9.april. Ja jeg har prøvd så lenge nå at jeg psyker meg ned hver gang jeg tester, å overbeviser meg selv om at det nok ikke er noe denne gangen heller. Med mine to forrige barn testet jeg først på IKM-dagen å streken ble tydelig med en gang urinen trakk forbi testfeltet. Denne gangen kom bare kontrollstreken til syne, derfor ble jeg så overrasket da det to minutter senere var to streker der!

Jeg testet svaaaaakt positivt 3+2 men ganske sterkt 3+3.

Men jeg føler meg ikke så veldig gravid. Det eneste jeg kjenner er at puppene er litt ømme, men thats it.

Noen av dere som har barn fra før? Hvor gamle er dere?

Jeg er selv 22 , og dette blir vårt første barn så alt er veldig nytt for meg. Hvordan går man fram nå? Med lege besøk osv?

Og jeg håper at jeg får spist kalkunen og sett på rakettene fra senga hjemme istedet for senga på sykehuset.

Gratulerer! Jeg testet på nytt ganske svakt positivt i morges, å begynner å føle meg ganske sikker på at det er "noe på gang, ettersom ikke mensen er kommet enda. (Hadde IKM idag)"

Jeg har to barn fra før, 5 og 8 år, men det føles som en evighet siden jeg gikk gravid sist.. Men det jeg husker fra de to var at det eneste tegnet på at jeg var gravid på dag for IKM var ømme bryster... Det er stortsett det eneste symptomet jeg IKKE har denne gang. Jeg er 32 år nå og er veldig spent på om det er mye tyngre å gå gravid nå i forhold til da jeg var 26.

Når det gjelder lege ringte jeg samme uka som mensen uteble og fikk time når de regnet med jeg var i uke 9-10.

Hei

Jeg titter innom BiM en gang i blant av ren graviditetsnostalgi)

Spesielt moro var det å se denne tråden om januar 2012 klubben da jeg på samme tid i fjor ble medlem i januar 2011 klubben.

I begynnelsen kriblet det konstant i magen over den lille spiren som vokste inne i meg:) Må si at resten av 2011 gikk umåtelig tregt, men 6. januar 2011 fødte jeg verdens nydeligste prinsesse og det var absolutt verdt all ventingen!

Vil si lykke til til alle dere i januar klubben! Vet det føles ut som en evighet til, men dere har verdens beste nyttårsgave i vente:)

xxx

HappyCilla

Ja, det er vel litt tidli enda. Her har vi jobbet med saken.

Eggløsningen er over så nå er det bare å vente om det har hvert en fruktbar påske hehe...

Spennende om det blir januarbaby her i huset. Sist gang man skulle ha januarbaby, ble det julebaby i stede. SÅ man kan aldri vite når dem kommer. Håper vi kommer i samme klubb da.

Gratulerer alle sammen:) Testet positivt idag, foreløpig termin er rundt 10.01 tror jeg. Litt usikker på syklusene da jeg nettopp sluttet på p-pillene. Gikk 14 dager over med jenta mi, så da satser jeg på at det blor en januarbaby:) Hun er forresten født i nov-09, så hun vil være litt over to år når hun blir storesøster.

Gratulerer alle sammen:) Testet positivt idag, foreløpig termin er rundt 10.01 tror jeg. Litt usikker på syklusene da jeg nettopp sluttet på p-pillene. Gikk 14 dager over med jenta mi, så da satser jeg på at det blor en januarbaby:) Hun er forresten født i nov-09, så hun vil være litt over to år når hun blir storesøster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...