lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 ...i hvert fall litt av det:) Har siden fredag hatt tak i korsryggen, men dette har ikke blitt noe vondt før søndag. Mandag morning(igår) var jeg på kontroll, og kjente bare at takene i ryggen ble verre og verre utover dagen. Ingenting regelmessig egentlig, de varte i 2-2 1/2 min, og kom hvert 10-15 min.. var (HELDIGVIS) hos fotograf og fikk tatt bilder av magen igår:) Utover kvelden kjente jeg at takene i ryggen nå også kom fremme i magen, men jeg greide å puste meg igjennom de helt fint. Sovnet til slutt mellom 1 og halv 2, og våknet nå kl 4 av at noe rant. Trodde det bare var litt vannaktig utflod, men etter at jeg var på do, tok jeg med meg et håndkle inn i sengen og måtte kjapt reise meg igjen da det fortsatte å renne. Så disse hvite "flakene" på håndkleet.. Så nå sitter jeg her og venter på at riene mine skal bli verre! Om ikke det blir det, måtte jeg komme innom føden iløpet av dagen. Er kun 38+5, men ENDELIG!
Gladmor30 Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Åhh spennende!! Jeg har også kjent på litt forskjellig vondter i natt Lykke til.. Hilsen 38.5 uker
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2011 Tusen takk for det, kjenner at jeg trenger det veeeldig! Blir nok ikke lenge til vi reiser inn for å si det slik... Du får kose deg med smertene dine, og håpe på at det fører til noe! Lykke til til deg òg!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Lykke til!! Kjempespennende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå