Gå til innhold

Jeg anbefaler betakaroten på det sterkeste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt betakaroten kapsler nå i et par uker. Igår og idag var jeg i solarium 15 min hver dag. Nå er jeg brunere enn jeg noen gang har hvert!:) når sant skal sier blir jeg aldri særlig brun, men nå!

:) jeg er strålende fornøyd ihvertfall:)

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe, jeg også! Sånn om man er fan av orange hudfarge. Steike bacon jeg ble orange! Så ikke ut i måneskinn!

Skrevet

Hahahahaha!!!

Steike bacon!!!

*digger*

Skrevet

Noen som har hatt dårlige erfaringer da tydeligvis. Jeg er ikke orangsj.

HI

Skrevet

Blir ikke fargen ujevn da?

Skrevet

Ujevn nei.. Det er den ikke. :)

Annonse

Skrevet

Man blir ikke oransje av betakaroten, selv om de damene som reklamerer for det er oransje....(må si jeg ikke har skjønt HVORFOR de bruker oransje damer i reklamen sin)...

Betakaroten er ikke et kunstig stoff alla malatonin eller hva disse sprøytene (barbiedop) var fullt av.

Man får ikke farge av bare betakaroten i utganspunktet, og i utgangspunktet var det et vitamintilskudd for å styrke hud, hår og negler, mens en bi-virkning var at man også ble bedre beskyttet mot solen fordi kroppen produerer MER og RASKERE pigmentstoffer som beskytter mot skadelige stråler fra sola. Men man må utsettes for sollys for at fargen skal utvikles og det er korppens EGNE fargepigment man får mer av. Man tilsetter ikke farge på noen måte..

Det er nok spray-tanen til damene i reklamen dere har tatt feil av, eller dere blander med "barbiedopet"...Jeg har tatt betakaroten i flere år i perioden februar/mars til ut oktober, og har ikke blitt solbrent, blitt brun selv med faktor 30 som minste faktor, og opplever at fargen er jevnere..Virker som at stedene på kroppen som ikke blir utsatt for direkte sollys OGSÅ får farge. Jeg begynte med det for hår og hud sin del, og merker at huden blir renere, mindre blank, håret finere når jeg bruker betakaroten. Grunnen til at jeg ikke bruker det hele året er at jeg på vinteren bruker tran/fiskeolje med tilsatt d-vitamin og vil ikke bruke mange vitamintilskudd samtidig.....

Kort sagt, betakaroten i seg selv gir ikke farge, men gjør at man blir raskere og jevnere brun når man utsettes for sollys. Og sjansen for sobrenthet og derfor solskadet hud på lang sikt og dermed økt kreftrisiko blir MINDRE ved bruk av betakaroten. Jeg har til og med ei mørkhudet venninde som bruker betakaroten pga effekt på hud og hår.......

Skrevet

Jeg tok betakaroten en stund og syns ikke det funka i det hele tatt. Det gjorde ikke søstera mi heller. Tok melanotan da haha og da ble det andre boller gitt. Så ut som en neger med pissegult hår:) det verste var jo at jeg ikke så det selv en gang. Ble blind på brunfargen. Følte meg bleik selvom jeg var knallbrun. (Ikke at jeg vil anbefale melanotan..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...