Gå til innhold

100 dager igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette svangerskapet har gått utrolig kjapt hittil, i motsetning til det forrige, da jeg var sykemeldt omtrent hele tiden, og følte jeg var gravid i lange, vonde eeeevigheter! Og nå er jeg altså 6 mnd på vei, og har bare 100 dager igjen til termin. Imorgen begynner jeg på tosifret antall dager!! Jippi!! :D

Håper alle dere andre koser dere med svangerskapet, tross i større eller mindre plager? Selv har jeg ganske mye vondt i bekkent, og sliter med veldig kraftige kynnere (dette er mitt tredje svangerskap / barn), men holder ganske greit ut, takket være at jeg ble noe sykemeldt for et par uker siden. Satser på å jobbe redusert (eller evt tilbake i full stilling igjen etterhvert, om ting bedrer seg?) frem til permisjonen starter i juli..

Kos dere!!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra, jeg følger etter i dag :D

Skrevet

å jeg kommer etter i morgen:=) weee

Skrevet

96 dager her :-)

God påske alle sammen !! :-)

Skrevet

Hipp hurra, endelig kan jeg også si 100 dager igjen idag!!! :):) Synes d er veldig godt at vi nærmer oss 3.tri og siste innspurt siden jeg sliter masse med bekkenproblematikk og kommer til å bli 100% sm fra 2.mai. Har såååå lyst å ut å sykle, gå lange turer og leke med sønnen min på 2 år, men bekkenet og fysioen min sier NEI!! :( Gleder meg til å gå rundt å stolt vise frem babyen når hun kommer i juli!

Ha ei nydelig påske alle sammen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...