Gå til innhold

Hvordan gjør dere det om natten med mating.

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar dere babyen ut av soverommet? Eller mater dere på soverommet?

Ellers har vi flasker med ferdig kokt kaldt vann i kjøleskapet, varmer varmt vann i vannkoker så pulver. Noen annen måte å gjøre det på som er bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene han var ekstremt sulten og var urolig tok jeg han ut å satt han i vippestolen mens jeg gjorde klar en flaske.. Ellers lå han i senga si, så tok jeg han opp i min seng når han skulle spise. Jeg brukte jo ikke lang tid, hadde flasker med kokt avkjølt vann i kjøleskapet som jeg varmet i micro.. Så pulver i, riste og servere. :)

Skrevet

Vi har termos med varmt og en med kaldt + pulverdispenser på nattbordet. Har en digital temperaturmåler fra clas olhson også, den er gull verdt! Bruker nå kun lys fra mobil til å se på temperaturen på displayet, så blir det ikke så lyst og spennende å være våken for poden :-)

Skrevet

Vi har termos med varmt og en med kaldt + pulverdispenser på nattbordet. Har en digital temperaturmåler fra clas olhson også, den er gull verdt! Bruker nå kun lys fra mobil til å se på temperaturen på displayet, så blir det ikke så lyst og spennende å være våken for poden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...