Gå til innhold

athina, aurora, mtp, solrose, lily, eller noen andre<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg klager og klager og klager!

Men ble sendt på sykehuset i hu og hast, IGJEN!!! herregud, nå er jeg lei.. Jeg har blitt dopet ned i hele dag, lovet igangsetting i flere uker, og i dag skulle de kanskje gjøre det. Men legen GLEMTE meg! Dro visst hjem.. Tror de bare lurer meg, jeg tror ikke de kommer til å sette meg i gang. Jeg får så mye smertestillende, at jeg føler meg neddopa og deprimert. Jeg vil ikke ha vondt, men heller ikke være så borte..

Hjelper de meg snart? Ser dere noe positivt?

Hjelper heller ikke på med den super egoistiske samboeren min som ikke bryr seg om å være her på sykehuset med meg, mer enn max en time om dagen.. Noe jeg nesten må true han til.. Vil han forandre seg når babyen kommer?

Unnskyld all min syting. Føler meg bare så alene og ensom:(

080190

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gtt før og sier det igjen... dropp smertestillende om du selv ikke føler for å ta det, det utsetter fødsel og er ikke bra for barnet i lengden husk den blir også "dopet" ned..... Hjelp får du til slutt, men vet no ennå ikke om eg kan si du kommer til å føde før tiden.... all denne smertestillende hindrer fødsel på deg...

Skrevet

Ja jeg er helt enig med deg, men har ikke hatt noe valg, har hatt intense mage, nyre smerter i 10 timer i strekk osv.. som er 10 på 1-10 skala i smerte, da må man bare ta noe for det.. Så lenge de ikke setter fødselen igang!:S

men takk snuppa

Skrevet

huff, håper smertene gir seg :( får ikke opp noe annet enn hjelp med å få han ut no, pga smertestillende... Men må man ta så må man ta, skjønner deg godt at du ikke vil ligge med smerter hele tiden :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...