Nynte Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Mini på snart 11 mnd har liggi i nattpose fra ikea med en tynn dyne over seg i hele vinter da det har vært ca 16-17 grader på rommet. Da har han vært passe varm. Nå er har det jo plutselig blitt sommer her, så nå må jeg kutte hvertfall en av delene, men tenkte å prøve bare dyne, for da kan han jo regulerer litt selv dersom han blir veldig varm og det er ikke krise hvis han ligger litt uten når det uansett er ganske varmt på rommet... Virker også som han liker dyne, noe litt tyngre som ligger oppå han, for han sov mye bedre når vi la dyne oppå posen i høst.. Men nå er de for varmt kjenner jeg..
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Ingen av mine fire barn har noen gang sovet i nattpose, kun dyne hele veien :-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Brukte nattpose på eldste jenta til hun var 2,5 år så vidt jeg husker. Fungerte utmerket, utrolig praktisk spesielt på kalde vinteren. Yngste er nå 18 mnd og bruker pose, men nå i sommer kommer vi nok til å la være, tror det blir for varmt.
Gjest Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Har bare brukt dyne helt siden hun ble født. Brukte pose en kort periode, under dyna, i desember og januar da det var grisekaldt, men ellers bare dyne. Hun er 1 år og vi bor nord i Nordland
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 Her har minsta brukt dyna siden dag 1. Har det vært veldig kaldt i vinter, og i fjor vinter så pakken vi et ullpledd rundt henne under dyna. Men ikke vært mange netter hvor det har vært nødvendig. Hun kom til i slutten av oktober 09. Vi bor i trøndelag, og har ikke hatt noe form for varme på inne på soverommet. Storebror brukte pose da han var liten, ikke sånn type som dere mener men en helt helt tynn som man satte fast i senga, slik at han ikke skulle kunne reise seg opp. Men var ikke mye vi brukte den, og da hadde vi vanlig dyne over.
abella Skrevet 19. april 2011 #6 Skrevet 19. april 2011 Gutten min er 1,5 år og det blir nok lenge til vi slutter med posen. Han har foret pose uten seler. Tror vi kommer til å bruke den lenge enda fordi han sover så urolig at dyne er helt bortkasta, og da er pose eneste måten for å holde han varm om natta. Dyna brukes kun til hodepute i senga hans! Det er nok enda en god stund til han er stor nok til å skjønne det med å dra dyna rundt seg hvis han våkner på natta og er kald.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 19. april 2011 #7 Skrevet 19. april 2011 Vi har brukt dyne hele veien. Forsøkte pose i vinter når det var på sitt kaldeste, men da våknet hun på natten fordi hun ble svett og varm. Hun tar alltid av seg dynen i løpet av natten, men det er svært sjelden jeg har opplevd at hun er kald når hun våkner.
PeppaPig Skrevet 19. april 2011 #8 Skrevet 19. april 2011 Brukte nattpose (gro-bag uten seler) frem til hun var 19mnd gammel. Da nektet hun å ligge i pose lenger så vi kjøpte dyne til henne. Hun har ligget med dyne en måneds tid nå og det har fungert ypperlig.
Mimmi84 Skrevet 20. april 2011 #9 Skrevet 20. april 2011 mini sover i pose og er 19 måneder. han stortrives i posen sin. sover urolig og er nødt til å ha den istedenfor dyne. det er en tynn pose, bare to enkle lag med bommull, så den blir ikke klam. ambefaler ikke den fra ikea. sover med nøstebarn ullpysj. da det var veldig kaldt sov han med 2 st ullpysj. når det blir varmere blir det vel vanlig pysj i pose, eventuelt bare pysj. posen kommer nok på til høsten igjen. fin måte å utsette sprinkelsengklatring!!
Nynte Skrevet 21. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. april 2011 Hvordan pose har dere da? Vi har prøvd dyne noen netter nå. Han driver på fælt før han skal sove, så vi har måttet legge dyna over han igjen når han har sovna ordentlig, men da virker det som han har på seg dyna hele natta..enn så lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå