Gå til innhold

YES! Plutselig kom det fram 4 tenner på en gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klaget masse over hvor lang tid tennene bruker på mini. Han begynte å plages veldig rundt 3 mnd, fikk de to første 6 mnd gammel og plagdes i nye 4 mnd. Og når jeg skriver plagdes, så mener jeg plagdes veldig! Hylgråt om natta helt til jeg ga paracet, veldig irritabel, våken masse om natta osv.

Nå kan det se ut som om slitet var vel verdt det. Plutselig poppet det fram en tann oppe, dagen etter så jeg to tenner nede og nå ser det jaggu ut som det kommer enda en tann oppe. Han hadde altså 4-5 tenner som jobbet seg nedover gjennom kjevebeinet samtidig. Nå ser det ut som de ligger der klar alle sammen og at de stikker frem uten nevneverdige plager. THANK HEAVEN! Da var det jo faktisk ikke sååå uavsindig ille likevel. Tanken på enda et barn blir litt mindre fjern :P

Så dere som har barn som plages vanvittig og LENGE; ikke fortvil, plutselig er det over :) (Sier jeg uten å vite hvordan det blir med hjørnetenner og denslags. Men nå velger jeg å bare være fornøyd en stund ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig at det endelig kom noen tenner:) Her er det også 4 nye tenner på vei hos jenta mi på 6 mnd- to har allerede brutt gjennom, og de to siste ligger på lur rett under tannkjøttet nå. Sååå ja, det har vært en del urolige netter i det siste kan du si:/ Men det er mange andre ting som kan forstyrre søvnen deres enn tenner, selve tannfrembruddet tar ikke lange tida (heldigvis hehe, spesielt med tanke på at de skal få 20 tenner totalt de første par åra;)

Skrevet

Hehe får håpe det er det som skjer med gutten vår på 8mnd også! Han har plagdes fra han var 3,5mnd (urolig, sterk kløe osv) mens nå de siste 3 ukene skriker han hver kveld, legger seg vanligvis kl 20:00 om kvelden, men nå sovner han ikke før rundt 10-12 om kvelden.

Er to svære klumper nede som bare blir større og større, så det er klart at det skjer noe der, men kan de ikke komme snart da?!?! hehehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...