Draumaren Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 prins, navnet blir Nathaniel. Alt så bra ut der inne, og podens ankomst er forventet rundt 15 september. Far var stille og stolt og satt med tårer i øynene, var et rørende øyeblikk. Hadde på følelsen hele veien at det var en gutt, samme hadde jeg første gang (stemte da også). Flere som har hatt en sterk følelse av kjønn, og så har det på ul vist seg å stemme?
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Gratulerer så masse med prins i magen <3
miepia30 Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Ja vi fikk rett begge gangene. Men må innrømme at pappan var mye sikrere enn meg, han sa det fra første stund, dette blir en gutt, og det ble det, og nå dette blir en jente og jepp, ham fikk rett. Han var så sikker at han har gjort flere veddemål. Grattis med gutten!
Lillegull2011 Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Gratulerer så mye! Kjempefint navn på prinsen! Hadde også en veldig sterk følelse av at det var en liten gutt inni magen og det viste seg å stemme Ganske rart egentlig..
Draumaren Skrevet 19. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2011 Hehe, jeg synes også det er utrolig fascinerende at magefølelsen kan stemme. Hadde det bare vært med mine egne så greit nok, 50/50 sjanse så kan jo være tilfeldig, men magefølelsen min har stemt på alle graviditeter jeg har vært borti til nå, alt fra naboer til kollegaer, familiemedlemmer og venner. DET finner jeg fascinerende, for det er snakk om en del graviditeter..
*nr4isommer* Skrevet 19. april 2011 #6 Skrevet 19. april 2011 gratulerer med gutten... vi venter nr 4.. de første 3 graviditetene følte jeg ALDRI noe på gutt eller jente. har gutt, jente og gutt fra før. Men denne gangen derimot var jeg HELT sikker på det ble jente fra start av, så sikker at jeg hadde kjøpt noen jenteting allerede før UL. men det viste seg at jeg tok feil gitt:-S ikke det at noe var mer velkomment enn annet, men følte det så utrolig sterkt at jeg nesten ikke tror det nå etter 2 ul med folk som har sakt det er gutt. hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå