Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 jeg skal kjøpe en dress til jenta mi på 1 år, tror vi går for en altværs dress av ett slag.. hva har dere av erfaringer?? hva er dere fornøyd med?) nå når det er vår og sommer trenger vi ikke en med for, kler heller på etter behov:) vi kommer ikke til å være ute så lenge det pøsregner, men yr og fukt må vi tåle..så dressen må være vannavstøtende!
RockMyWorld Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Har hatt både reima og troll til eldstejenta og vært veldig fornøyd, holder en liten knapp på reima... Har også hatt 2 delt sett fra polarn og vært superfornøyd med det. Når de bare er 1 år er det vel best med hel dress da, men kan tenke meg heldressen fra polarn er super også :-) Også spørs det jo litt hvor aktiv jenta di er da, om hun er aktiv utendørs, eller holder seg mest i ro. Hvis hun er av det rolige slaget trenger man kanskje ikke investere i så dyr en dress, finnes jo mange billigere alternativ. Har hørt mye positivt om reflex.
*LillaMeg* Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Har ikke prøvd så mange dresser enda. Men vi har en fra Stormberg, og jeg elsker den.. (Nå er jeg veldig fan av Stormberg generelt da) Den er vanntett, og slitesterk. Noe som var viktig for oss med en aktiv 11mnd gutt. Dressen er tynn, men vindtett. Den har tålt ganske mye, lillemann har krabbet på asfalt, grus, gress, jord og sand og dressen er like fin.. Bare litt skitten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå